Record Details

Зміна моделі державної підсумкової атестації випускників гімназії: проблеми визначення переваг

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/721603/
 
Title Зміна моделі державної підсумкової атестації випускників гімназії: проблеми визначення переваг
Changing the model of state final certification of gymnasium graduates: problems of determining benefits
Изменение модели государственной итоговой аттестации выпускников гимназии: проблемы определения преимуществ
 
Creator Лукіна, Т.О.
 
Subject 373 Kinds of school providing general education
378 Higher education. Universities. Academic study
 
Description У статті наголошено на необхідності розвитку в учня ключових компетентностей, зокрема тих, що забезпечують можливість успішної реалізації навчання впродовж життя. Підкреслено важливість застосування адекватних технологій та інструментів оцінювання цих компетентностей. У контексті зазначеного автор аналізує переваги і недоліки запровадження зовнішнього незалежного оцінювання як форми проведення державної підсумкової атестації випускників базової освіти та обґрунтовує найбільш доречні, на його погляд, цілі проведення такого випробування.
The article notes the need for the student to develop key competencies, in particular those that provide the opportunity for the successful implementation of life-long learning. The importance of using adequate technologies and tools for assessing these competencies was emphasized. In the context of the aforementioned, the author analyzes the advantages and disadvantages of introducing an external independent assessment as a form of conducting the state final certification of graduates of a basic education and substantiates the most relevant, in his opinion, objectives of such a test.
В статье отмечена необходимость развития у ученика ключевых компетентностей, в частности тех, которые обеспечивают возможность успешной реализации обучения в течение жизни. Подчеркнута важность применения адекватных технологий и инструментов оценки этих компетенций. В контексте указанного автор анализирует преимущества и недостатки введения внешнего независимого оценивания как формы проведения государственной итоговой аттестации выпускников базового образования и обосновывает наиболее уместные, на его взгляд, цели проведения такого испытания.
 
Publisher Криворізький державний педагогічний університет
 
Date 2019
 
Type Book Section
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/721603/1/%D0%9B%D1%83%D0%BA%D1%96%D0%BD%D0%B0_%D0%97%D0%B1_%D1%82%D0%B5%D0%B7%20_2019%20%D0%9A%D1%80_%D0%A0%D1%96%D0%B3_026-030.pdf
- Лукіна, Т.О. (orcid.org/0000-0002-3802-6666 <http://orcid.org/0000-0002-3802-6666>) (2019) Changing the model of state final certification of gymnasium graduates: problems of determining benefits In: Формування ключових і предметних компетентностей засобами сучасних освітніх технологій: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої 90- річчю Криворізького державного педагогічного університету та 60-річчю психолого-педагогічного фак Криворізький державний педагогічний університет, м. Кривий Ріг, Україна, pp. 26-30.