Оцінювання шкільного керівництва: світові тенденції
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/721543/
http://undip.org.ua/news/library/zbirniki_detail.php?ID=9922 10.32405/978-966-97763-9-6-2020 |
|
Title |
Оцінювання шкільного керівництва: світові тенденції
School leadership assessment: global trends Оценивание школьного руководства: мировые тенденции |
|
Creator |
Лукіна, Т.О.
|
|
Subject |
37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
373 Kinds of school providing general education |
|
Description |
У статті подано результати теоретичного аналізу тенденцій, що складися у світовій практиці щодо формування моделей оцінювання результатів професійної діяльності директора закладу загальної середньої освіти на прикладі країн-членів OECР. Розподіл країн на певні групи здійснено за суб’єктом оцінювання. З’ясовано, вибір певної моделі оцінювання результатів діяльності керівника школи визначається політичними та економічними завданнями розвитку країни.
The article presents the results of a theoretical analysis of trends in the formation of models for assessing the results of professional activity of the head of a school of general secondary education on the example of the OECD member countries. The distribution of countries into certain groups was carried out according to the subject of assessment. It was found that the choice of a specific model for assessing the performance of the school leader is determined by the political and economic tasks of the country's development. В статье представлены результаты теоретического анализа тенденций в формировании моделей оценки результатов профессиональной деятельности директора школы общего среднего образования на примере стран-членов ОЭСР. Распределение стран на определенные группы осуществлялось по субъекту оценки. Выяснено, що выбор конкретной модели оценки результатов деятельности руководителя школы определяется политическими и экономическими задачами развития страны. |
|
Publisher |
Авторитет
|
|
Date |
2020
|
|
Type |
Book Section
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/721543/1/%D0%9B%D1%83%D0%BA%D1%96%D0%BD%D0%B0_%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%BF%D0%B0%D1%82%D0%B0%D1%82%D0%B8%D0%B2_2020.pdf
- Лукіна, Т.О. (orcid.org/0000-0002-3802-6666 <http://orcid.org/0000-0002-3802-6666>) (2020) School leadership assessment: global trends In: Педагогічна компаративістика і міжнародна освіта 2020: глобалізоваий простір інновацій : матеріали ІV Міжнар. наук.-практ. конф., Київ, 28 трав. 2020 р. Авторитет, м. Київ, Україна, pp. 238-240. ISBN 978-966-97763-9-6 10.32405/978-966-97763-9-6-2020 |
|
##plugins.schemas.dc.fields.doi.name## |
10.32405/978-966-97763-9-6-2020
|
|