Record Details

Використання хмаро орієнтованого середовища в навчанні баз даних майбутніх фахівців із комп’ютерних наук: результати педагогічного експерименту

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/721484/
 
Title Використання хмаро орієнтованого середовища в навчанні баз даних майбутніх фахівців із комп’ютерних наук: результати педагогічного експерименту
The use of cloud-oriented environments in the learning of databases of future computer science professionals: results of a pedagogical experiment
 
Creator Вакалюк, Тетяна Анатоліївна
Коротун, О.В.
Сугоняк, І.І.
Марчук, Г.В.
 
Subject 004.4 Software
004.5 Human-computer interaction. Man-machine interface. User interface. User environment
004.9 ІКТ ( Application-oriented computer-based techniques )
378 Higher education. Universities. Academic study
 
Description У статті представлено результати педагогічного експерименту щодо впровадження методики використання хмаро орієнтованого середовища у навчанні баз даних майбутніх фахівців з комп’ютерних наук.
Під час проведення педагогічного екперименту для викладачів ЗВО були проведені навчальні семінари "Змішане навчання як сучасна форма організації освітнього процесу у ЗВО", "Використання хмаро орієнтовано середовища у навчанні майбутніх фахівців з комп’ютерних наук", майстер-клас "Хмаро орієнтована система дистанційного навчання Canvas".
Основна мета педагогічного експерименту – обґрунтування та об’єктивна перевірка ефективності розробленої методики як засобу підвищення рівня сформованості професійної компетентності майбутніх фахівців з комп’ютерних наук щодо використання ХОС у навчанні БД. При проведенні педагогічного експерименту були сформовані КГ та ЕГ, проведені констатувальний зріз у КГ та ЕГ з метою визначення рівня сформованості зазначеної компетентності студентів щодо використання ХОС у навчанні БД та кінцевий зріз у КГ та ЕГ щодо визначення рівня професійної компетентності студентів, а також зроблений аналіз, опрацювання та узагальнення отриманих результатів експериментальної роботи.
Отже, якщо на початку формувального етапу експерименту за результатами констатувального зрізу розподіл студентів у КГ та ЕГ відносно рівнів сформованості професійної компетентності студентів щодо використання ХОС у навчанні БД збігаються з рівнем значущості 0,05, то вже в кінці експерименту за результатами кінцевого зрізу продемонстрована достовірність відмінностей характеристик КГ та ЕГ на рівні значущості менше за 0,01.
Результати проведеного педагогічного експерименту доводять, що застосування методики використання ХОС у навчанні БД призводить до підвищення рівня сформованості професійної компетентності майбутніх фахівців з комп’ютерних наук щодо використання ХОС у навчанні БД.
The article presents the results of a pedagogical experiment on the implementation of a cloud-oriented environment in the learning of databases (COELDB) of future computer science professionals.
During the pedagogical experiment for teachers of institutions of higher education were held training seminars "Blended learning as a modern form of organization of educational process", "Using a cloud-oriented environment in the education of future computer science professionals", master class "Cloud-oriented system of Distance Learning Canvas".
The main purpose of the pedagogical experiment is to substantiate and objectively test the effectiveness of the developed methodology as a means of increasing the level of professional competence of future computer science specialists in the use of COELDB. During the pedagogical experiment, control and experimental groups were formed, the ascending section in the control and experimental groups were conducted in order to determine the level of formation of the specified competence of students in the use of COELDB and the final section in the control and experimental groups to determine the level of professional competence of students, and analysis was made, processing and summarizing the results of experimental work.
Thus, if at the beginning of the forming stage of the experiment, according to the results of the ascending section, the distribution of students in control and experimental groups with respect to the levels of students' professional competence in the use of COELDB training coincides with the significance level of 0.05, then by the end of the experiment, by the results of the final section, control and experimental groups characteristics at a significance level of less than 0.01.
The results of the pedagogical experiment prove that the application of the method of using COELDB training leads to an increase in the level of professional competence of future computer scientists in the use of COELDB.
 
Publisher Видавничий дім «Гельветика»
 
Date 2020
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format other
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/721484/1/203417-456367-1-SM.pdf
- Вакалюк, Тетяна Анатоліївна (orcid.org/0000-0001-6825-4697 <http://orcid.org/0000-0001-6825-4697>), Коротун, О.В. (orcid.org/0000-0003-2240-7891 <http://orcid.org/0000-0003-2240-7891>), Сугоняк, І.І. (orcid.org/0000-0002-0484-4839 <http://orcid.org/0000-0002-0484-4839>) and Марчук, Г.В. (orcid.org/0000-0003-2954-1057 <http://orcid.org/0000-0003-2954-1057>) (2020) The use of cloud-oriented environments in the learning of databases of future computer science professionals: results of a pedagogical experiment Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка (27). pp. 218-223.