Прийоми формування в учнів уміння розуміти прочитане
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/721422/
|
|
Title |
Прийоми формування в учнів уміння розуміти прочитане
Techniques for forming pupils’ ability to understand what they have read |
|
Creator |
Савченко, Олександра Яківна
|
|
Subject |
37.02 General questions of didactics and method
373 Kinds of school providing general education |
|
Description |
У формуванні розуміння тексту необхідно використовувати у взаємозв’язку когнітивний, комунікативний, діалогічний підходи; у процесі читання враховуються особливості тексту (обсяг, структура, жанр, проблемність тощо). Осягнення прочитаного є поетапним процесом: фактичний зміст, емоційне сприйняття прочитаного, поглиблений смисловий аналіз, діалог читача з текстом, рефлексія.
Cognitive, communicative, dialogical approaches should be used in the formation of text comprehension; in the process of reading the features of the text (volume, structure, genre, problems, etc.) are taken into account. Comprehension of what is read is a step-by-step process: the actual content, emotional perception of what is read, in-depth semantic analysis, the reader's dialogue with the text, reflection. |
|
Publisher |
КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти»
|
|
Date |
2020
|
|
Type |
Book Section
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/721422/1/%D0%A1%D0%B0%D0%B2%D1%87%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE_%D0%A5%D0%B5%D1%80%D1%81%D0%BE%D0%BD%20%282%29.pdf
- Савченко, Олександра Яківна (orcid.org/0000-0001-5040-0860 <http://orcid.org/0000-0001-5040-0860>) (2020) Techniques for forming pupils’ ability to understand what they have read In: Всеукраїнська науково-практична конференція «Інноваційна діяльність педагога в умовах реформування освітньої галузі: з досвіду впровадження ідей Нової української школи» (10 червня 2020 року) КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти», м. Херсон, Україна, pp. 133-138. |
|