Record Details

Прийоми формування в учнів уміння розуміти прочитане

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/721422/
 
Title Прийоми формування в учнів уміння розуміти прочитане
Techniques for forming pupils’ ability to understand what they have read
 
Creator Савченко, Олександра Яківна
 
Subject 37.02 General questions of didactics and method
373 Kinds of school providing general education
 
Description У формуванні розуміння тексту необхідно використовувати у взаємозв’язку когнітивний, комунікативний, діалогічний підходи; у процесі читання враховуються особливості тексту (обсяг, структура, жанр, проблемність тощо). Осягнення прочитаного є поетапним процесом: фактичний зміст, емоційне сприйняття прочитаного, поглиблений смисловий аналіз, діалог читача з текстом, рефлексія.
Cognitive, communicative, dialogical approaches should be used in the formation of text comprehension; in the process of reading the features of the text (volume, structure, genre, problems, etc.) are taken into account. Comprehension of what is read is a step-by-step process: the actual content, emotional perception of what is read, in-depth semantic analysis, the reader's dialogue with the text, reflection.
 
Publisher КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти»
 
Date 2020
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/721422/1/%D0%A1%D0%B0%D0%B2%D1%87%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE_%D0%A5%D0%B5%D1%80%D1%81%D0%BE%D0%BD%20%282%29.pdf
- Савченко, Олександра Яківна (orcid.org/0000-0001-5040-0860 <http://orcid.org/0000-0001-5040-0860>) (2020) Techniques for forming pupils’ ability to understand what they have read In: Всеукраїнська науково-практична конференція «Інноваційна діяльність педагога в умовах реформування освітньої галузі: з досвіду впровадження ідей Нової української школи» (10 червня 2020 року) КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти», м. Херсон, Україна, pp. 133-138.