Record Details

Доцільність введення дисципліни «Освітні технології та навчання в цифрову епоху» у процес навчання майбутніх фахівців з інформаційних технологій

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/721395/
https://pedagogy.bdpu.org/2019/10/23/vypusk-2-2019/
10.31494/2412-9208-2019-1-2
 
Title Доцільність введення дисципліни «Освітні технології та навчання в цифрову епоху» у процес навчання майбутніх фахівців з інформаційних технологій
The expediency of introducing “Education technologies and learning in the digital age” course into educational plan of the future professionals of information technologies
 
Creator Вакалюк, Тетяна Анатоліївна
Морозов, Андрій Васильович
Єфіменко, Андрій Анатолійович
Антонюк, Д.С.
 
Subject 004.4 Software
004.5 Human-computer interaction. Man-machine interface. User interface. User environment
004.9 ІКТ ( Application-oriented computer-based techniques )
378 Higher education. Universities. Academic study
 
Description The article analyzes international experience of the diverse set of aspects of education technologies and digitalized education study at the higher education establishments. Carnegie Mellon University offers “Master of Educational Technology and Applied Learning Science” program for graduated bachelors. “Design educational games” is one of the examples of the courses offered. Stanford graduate School of Education offers “Education, design and technologies” course. Stanford University offers “Creating effective online and blended courses”. University of Maryland provides set of courses, such as “Instructional Design: Digital Media, New Tools and Technology”. Pennsylvania University offers “Introduction to Online and Blended Teaching”. Massachusetts Institute of Technologies offers “Design and Development of Educational Technology”.
The analysis of international experience led to the conclusion, that “Education technologies and learning in the digital age” course is reasonable to introduce into educational plan of the technical specialties’ students and future professionals of information technologies in particular. The reasons to introduce the course for the future professionals of information technologies are the possibility to design and implement course and diploma works in the educational area (educational software development, educational games development, etc.), work at the educational software development companies, conduct PhD research in the area of educational technologies. The course prepares students to the future life-long learning using educational technologies. “Education technologies and learning in the digital age” course is oriented to the 121 “Software engineering”, 122 “Computer science”, 123 “Computer engineering, ”125 “Cybersecurity”, 126 “Information systems and technologies” and is based on the learning the main terms and principles of the education technologies and digital age education approaches. The approximate list of topics to learn in the course is provided. The advantages of the introducing the course are discussed.
У статті проаналізовано закордонний досвід вивчення різних аспектів освітніх технологій та цифрової освіти в закладах вищої освіти. Зокрема, Carnegie Mellon University пропонує для випускників бакалаврату магістерську програму "Магістри освітніх технологій та прикладних навчальних наук", у межах якої для вивчення пропонує дисципліну "Дизайн навчальних ігор"; Stanford Graduate School of Education пропонує для вивчення курс "Навчання, дизайн та технології"; Університет Стенфорда пропонує для вивчення курс "Створення ефективних онлайн та змішаних курсів"; Університет систем Меріленду пропонує для вивчення такі курси, як "Інструкційний дизайн: цифрові медіа, нові інструменти та технології" та "Інструкційний дизайн та технології"; Університет Пенсільванії пропонує свою дисципліну для вивчення "Вступ в онлайн та змішане навчання"; Масачусетський інститут технологій пропонує для вивчення дисципліну "Дизайн та розробка освітніх технологій".
В результаті аналізу закордонного досвіду, було встановлено, що для студентів технічних спеціальностей, зокрема для майбутніх фахівців з інформаційних технологій, було б доцільно ввести в навчальний плану курс для вивчення "Освітні технології та навчання в цифрову епоху". Це пояснюється тим, що у процесі професійної підготовки майбутні фахівці з інформаційних технологій та у подальшому мають можливість: створювати курсові / дипломні проекти освітнього спрямування (розробка ПЗ навчального характеру, розробка навчальних ігор тощо), при роботі в ІТ-компаніях, при подальшому навчанні в аспірантурі тощо. Вивчення курсу готує студентів до майбутнього неперервного навчання з використанням цифрових технологій протягом життя. Дисципліна "Освітні технології та навчання в цифрову епоху" орієнтована на студентів спеціальностей 121 "Інженерія програмного забезпечення", 122 "Комп'ютерні науки", 123 “Комп’ютерна інженерія”, 125 "Кібербезпека", 126 “Інформаційні системи та технології” та базується на засвоєнні студентами основних понять та положень про освітні технології та технології навчання в цифрову епоху. Наведено орієнтовний перелік тем, що пропонується для вивчення у межах даної дисципліни. Наведені переваги, що надає вивчення даного курсу.
 
Publisher БДПУ
 
Date 2019
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format other
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/721395/1/1.pdf
- Вакалюк, Тетяна Анатоліївна (orcid.org/0000-0001-6825-4697 <http://orcid.org/0000-0001-6825-4697>), Морозов, Андрій Васильович (orcid.org/0000-0003-3167-0683 <http://orcid.org/0000-0003-3167-0683>), Єфіменко, Андрій Анатолійович (orcid.org/0000-0003-2128-4797 <http://orcid.org/0000-0003-2128-4797>) and Антонюк, Д.С. (orcid.org/0000-0001-7496-3553 <http://orcid.org/0000-0001-7496-3553>) (2019) The expediency of introducing “Education technologies and learning in the digital age” course into educational plan of the future professionals of information technologies Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки, 2. pp. 160-169. ISSN 2412-9208
10.31494/2412-9208-2019-1-2
 
##plugins.schemas.dc.fields.doi.name## 10.31494/2412-9208-2019-1-2