Record Details

Педагогічні умови впровадження елементів дуальної форми навчання в професійну підготовку майбутніх кваліфікованих робітників

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/721370/
https://ivet.edu.ua/component/k2/item/1053-ii-mizhnarodna-naukovopraktychna-konferentsiiia
 
Title Педагогічні умови впровадження елементів дуальної форми навчання в професійну підготовку майбутніх кваліфікованих робітників
Pedagogical conditions for the introduction of elements of the dual form of education in the training of future skilled workers
 
Creator Кулалаєва, Наталя Валеріївна
 
Subject 377 Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics
 
Description Виокремлено та охарактеризовано педагогічні умови впровадження елементів дуальної форми навчання в професійну підготовку майбутніх кваліфікованих робітників, що сприятимуть оптимізації освітнього процесу та їхній якісній професійній підготовці.
The pedagogical conditions for the introduction of elements of the dual form of education in the professional training of future skilled workers, which will contribute to the optimization of the educational process and their quality professional training, are singled out and characterized.
 
Publisher Глухівський НПУ ім. О. Довженка
 
Date 2020
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/721370/1/%D0%9A%D1%83%D0%BB%D0%B0%D0%BB%D0%B0%D1%94%D0%B2%D0%B0_%D1%82%D0%B5%D0%B7%D0%B8_%D0%93%D0%BB%D1%83%D1%85%D1%96%D0%B2.pdf
- Кулалаєва, Наталя Валеріївна (orcid.org/0000-0002-8613-1495 <http://orcid.org/0000-0002-8613-1495>) (2020) Pedagogical conditions for the introduction of elements of the dual form of education in the training of future skilled workers In: Актуальні проблеми технологічної і професійної освіти. Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції (14 травня 2020 р.) Глухівський НПУ ім. О. Довженка, м. Глухів, Україна, pp. 169-171. ISBN 978-966-376-074-2