Біолого-екологічний модуль підручника «Природознавство-11» як умова формування цілісності знань учнів у процесі їх інтеграції
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/719477/
|
|
Title |
Біолого-екологічний модуль підручника «Природознавство-11» як умова формування цілісності знань учнів у процесі їх інтеграції
Biological-ecological module of the textbook "Natural sciences-11" as a condition for forming the integrity of students' knowledge in the process of their integration |
|
Creator |
Гринюк, Оксана Сергіївна
Шовкопляс, В.В. |
|
Subject |
373 Kinds of school providing general education
502/504 Environmental science. Conservation of natural resources. Threats to the environment and protection against them 57 Biological sciences in general |
|
Description |
У тезах розкрито роль біолого-екологічного модуля підручника «Природознавство-11» як умови формування цілісності знань учнів у процесі їх інтеграції.
Theses reveal the role of the biological-ecological module of the natural science-11 textbook as a condition for forming the integrity of students' knowledge in the process of their integration. |
|
Publisher |
ПП «Астрая»
|
|
Date |
2017-05-18
|
|
Type |
Book Section
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/719477/1/%D0%93%D1%80%D0%B8%D0%BD%D1%8E%D0%BA_%D0%A2%D0%B5%D0%B7%D0%B8_Karishinski2017_%D1%81%D1%82.97-99.pdf
- Гринюк, Оксана Сергіївна (orcid.org/0000-0001-7660-2700 <http://orcid.org/0000-0001-7660-2700>) and Шовкопляс, В.В. (2017) Biological-ecological module of the textbook "Natural sciences-11" as a condition for forming the integrity of students' knowledge in the process of their integration In: XXIV Karyshin readings "Methods of teaching natural sciences in secondary and higher school" ПП «Астрая», м. Полтава, Україна, pp. 97-99. |
|