Дослідницька діяльність учнів у процесі навчання природознавства в старшій школі як умова формування їх творчої активності
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/713640/
|
|
Title |
Дослідницька діяльність учнів у процесі навчання природознавства в старшій школі як умова формування їх творчої активності
Research Activity of Pupils in the Process of Studying Science in Secondary School as a Condition for the Formation of Their Creative Activity |
|
Creator |
Гринюк, Оксана Сергіївна
|
|
Subject |
37.01 Fundamentals of education. Theory. Policy etc.
37.02 General questions of didactics and method 502/504 Environmental science. Conservation of natural resources. Threats to the environment and protection against them 57 Biological sciences in general |
|
Description |
У статті розкрито значення використання дослідницької діяльності учнів у процесі навчання природознавства в старшій школі як умови формування їх творчої активності.
The article reveals the importance of using research activity students in the process of studying natural science in high school as a condition the formation of their creative activity. |
|
Publisher |
ДОІППО
|
|
Date |
2015
|
|
Type |
Article
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/713640/1/%D0%93%D1%80%D0%B8%D0%BD%D1%8E%D0%BA%20%D0%9E.%D0%A1.%20%D0%94%D0%BE%D1%81%D0%BB%D1%96%D0%B4%D0%BD%D0%B8%D1%86%D1%8C%D0%BA%D0%B0%20%D0%B4%D1%96%D1%8F%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D1%96%D1%81%D1%82%D1%8C%20%D1%83%D1%87%D0%BD%D1%96%D0%B2.pdf
- Гринюк, Оксана Сергіївна (orcid.org/0000-0001-7660-2700 <http://orcid.org/0000-0001-7660-2700>) (2015) Research Activity of Pupils in the Process of Studying Science in Secondary School as a Condition for the Formation of Their Creative Activity "Problems of organization of experimental and experimental activity in the field of teaching of natural and mathematical disciplines": a collection of scientific works on materials All-Ukrainian. Research Assistant Conf., October 27, 2015. pp. 120-128. |
|