Роль і місце вчителя у соціально-трудовому розвитку старшокласника
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/721273/
|
|
Title |
Роль і місце вчителя у соціально-трудовому розвитку старшокласника
The role and place of the teacher in social and labor development of senior |
|
Creator |
Піддячий, Микола Іванович
|
|
Subject |
373 Kinds of school providing general education
378 Higher education. Universities. Academic study |
|
Description |
Значна роль та місце у процесі підготовки до життя і праці, відводяться системі загальної середньої освіти. У процесі організації навчання та виховання, спрямованому на виконання старшокласником лінійних і нелінійних освітніх, життєвих і трудових завдань ключове місце відведено вчителю, який забезпечує виконання освітніх завдань в реальних умовах розбудови суспільства. Їх фахова підготовка повинна відповідати сучасним особистісним потребам та суспільним запитам.
Significant role and place in the process of preparation for life and work, allocated to the system of general secondary education. In the process of organization of education and upbringing aimed at the execution of Staršoklasnikom linear and nonlinear educational, life and labour tasks, the key place of the allotted teacher, which ensures the fulfillment of educational tasks in the real conditions of society development. Their professional training must meet modern personal needs and public requests. |
|
Publisher |
КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти»
|
|
Date |
2020
|
|
Type |
Book Section
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/721273/1/%D0%9A%D0%BE%D0%BD%D1%8414_%D0%A2%D0%B5%D0%B7%D0%B8%D0%9F%D1%96%D0%B4%D0%B4%D1%8F%D1%87%D0%B8%D0%B9_10062020.pdf
- Піддячий, Микола Іванович (orcid.org/0000-0001-6571-1450 <http://orcid.org/0000-0001-6571-1450>) (2020) The role and place of the teacher in social and labor development of senior In: Всеукраїнська науково-практична конференція: "Інноваційна діяльність педагога в умовах реформування освітньої галузі: з досвіду впровадження ідей Нової української школи" (10 червня 2020 року) КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти», м. Херсон, Україна, pp. 101-103. |
|