Record Details

Доповнена реальність як тренд сучасного підручникотворення

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/721067/
http://undip.org.ua/news/library/zbirniki_detail.php?ID=9914
 
Title Доповнена реальність як тренд сучасного підручникотворення
Дополненная реальность как тренд создания современного учебника
Augmented reality as a trend of modern textbook creation
 
Creator Гончарова, Наталія Олександрівна
 
Subject 33 Economics. Economic science
37.02 General questions of didactics and method
373 Kinds of school providing general education
 
Description В тезах описано результати дослідження з використання підручників географії та економіки у освітньому процесі. Одним з трендів сучасного процесу підручникотворення є його діджиталізація, для візуалізації навчального матеріалу використання QR-кодів та доповненої реальності.
В тезисах описаны результаты исследования по использованию учебников географии и экономики в образовательном процессе. Одним из трендов современного процесса создания учебников является его диджитализация, для визуализации учебного материала широкое использывание QR-кодов и дополненной реальности.
The abstracts describe the results of research on the use of textbooks of geography and economics in the educational process. One of the trends in the modern process of textbook creation is its digitalization, for the visualization of educational material, the widespread use of QR-codes and augmented reality.
 
Publisher Педагогічна думка
 
Date 2020
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/721067/1/HONCHAROVA_PSP_2020.pdf
- Гончарова, Наталія Олександрівна (orcid.org/0000-0002-2120-4542 <http://orcid.org/0000-0002-2120-4542>) (2020) Augmented reality as a trend of modern textbook creation In: Проблеми сучасного підручника: збірник тез Міжнародної науково-практичної інтернет конференції (28 – 29 травня 2020 р.) Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 45-48. ISBN 978-966-644-328-8