Доповнена реальність як тренд сучасного підручникотворення
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/721067/
http://undip.org.ua/news/library/zbirniki_detail.php?ID=9914 |
|
Title |
Доповнена реальність як тренд сучасного підручникотворення
Дополненная реальность как тренд создания современного учебника Augmented reality as a trend of modern textbook creation |
|
Creator |
Гончарова, Наталія Олександрівна
|
|
Subject |
33 Economics. Economic science
37.02 General questions of didactics and method 373 Kinds of school providing general education |
|
Description |
В тезах описано результати дослідження з використання підручників географії та економіки у освітньому процесі. Одним з трендів сучасного процесу підручникотворення є його діджиталізація, для візуалізації навчального матеріалу використання QR-кодів та доповненої реальності.
В тезисах описаны результаты исследования по использованию учебников географии и экономики в образовательном процессе. Одним из трендов современного процесса создания учебников является его диджитализация, для визуализации учебного материала широкое использывание QR-кодов и дополненной реальности. The abstracts describe the results of research on the use of textbooks of geography and economics in the educational process. One of the trends in the modern process of textbook creation is its digitalization, for the visualization of educational material, the widespread use of QR-codes and augmented reality. |
|
Publisher |
Педагогічна думка
|
|
Date |
2020
|
|
Type |
Book Section
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/721067/1/HONCHAROVA_PSP_2020.pdf
- Гончарова, Наталія Олександрівна (orcid.org/0000-0002-2120-4542 <http://orcid.org/0000-0002-2120-4542>) (2020) Augmented reality as a trend of modern textbook creation In: Проблеми сучасного підручника: збірник тез Міжнародної науково-практичної інтернет конференції (28 – 29 травня 2020 р.) Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 45-48. ISBN 978-966-644-328-8 |
|