Record Details

Інтеграція глобальної та традиційної культури у вищій економічній освіті Китайської Народної Республіки

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/721058/
https://ivet.edu.ua/component/k2/item/1053-prohrama-ii-mizhnarodnoi-naukovopraktychnoi-konferentsii
 
Title Інтеграція глобальної та традиційної культури у вищій економічній освіті Китайської Народної Республіки
Integration of global and traditional culture in higher economic education of the People's Republic of China
 
Creator Цицюра, Ксенія Валеріївна
 
Subject 37.09 Organization of instruction
378 Higher education. Universities. Academic study
 
Description Розглянуто взаємозв'язок глобальної та традиційної культури в китайській економічній освіті. Питання усвідомлення китайськими економістами своєї національної і культурної специфіки виокремлено як необхідне для збільшення міжнаціональних контактів на різних рівнях та ефективної взаємодії в загальносвітовому форматі.
The interrelation of global and traditional culture in Chinese economic education has been considered. The issue of awareness of Chinese economists of their national and cultural specifics was highlighted as necessary to increase interethnic contacts at various levels and effective interaction in a global format.
 
Publisher РВВ Глухівського НПУ ім. О. Довженка
 
Date 2020
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/721058/1/%D1%82%D0%B5%D0%B7%D0%B8%20%D0%86%D0%BD%D1%82%D0%B5%D0%B3%D1%80%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%8F%20%D0%BA%D1%83%D0%BB%D1%8C%D1%82%D1%83%D1%80.pdf
- Цицюра, Ксенія Валеріївна (orcid.org/0000-0002-4606-9287 <http://orcid.org/0000-0002-4606-9287>) (2020) Integration of global and traditional culture in higher economic education of the People's Republic of China In: Актуальні проблеми технологічної і професійної освіти. Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції, 14 травня 2020 р. РВВ Глухівського НПУ ім. О. Довженка, м. Глухів, Україна, pp. 269-271.