Творчий вимір потенціалу учнів закладів професійної (професійно-технічної) освіти
Zhytomyr State University Library
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/31349/
|
|
Title |
Творчий вимір потенціалу учнів закладів професійної (професійно-технічної) освіти
|
|
Creator |
Сліпчишин, Л.
|
|
Subject |
L Education (General)
LC Special aspects of education |
|
Description |
У статті розглянуто сутність потенціалів розвитку людини, які при певних умовах перетворюються у реальні здібності та обдарованості. Зазначено, що важливу роль у перетворенні потенціалів молодої людини у здібності відіграє освіта. Автором проаналізовано основні концепції, які обґрунтовують поетапний процес перетворення потенціалів у здібності та обдарованість. Увага акцентована на тому, що позитивні динамічні зрушення в особистості можливі за умов цілісного підходу до визначення зовнішніх умов і внутрішніх чинників в їх взаємозв’язку. Підкреслено важливість розуміння педагогами фундаментальних основ процесу розвитку обдарованості учнів та їх практичного застосування. Наведено результати дослідження індивідуальних профілів учнів закладів професійної (професійно-технічної) освіти, які здобувають технічний і художній фахи за методикою множинного інтелекту. Проаналізовано розподіл обдарованостей та їх рівень у майбутніх робітників, що здобувають технічні та художні фахи. Встановлено, що майбутні робітники технічних профілів у порівнянні з учнями, що здобувають художній фах, мають нижчий рівень розвитку абстрактності. Це є перешкодою для розвитку тих обдарованостей, які пов’язані з вищими гуманними категоріями (духовність, цінності тощо). Звернено увагу на актуальність удосконалення змісту урочно-позаурочної роботи в закладах професійної (професійно-технічної) освіти та її спрямування на реалізацію потенціалів учнів.
|
|
Date |
2020
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
ukraine |
|
Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/31349/1/%D0%A1%D0%BB%D1%96%D0%BF%D1%87%D0%B8%D1%88%D0%B8%D0%BD%20%20%D0%97%D0%B1_%D0%9D%D0%A2%D0%9D_94_20.pdf
Сліпчишин, Л. (2020) Творчий вимір потенціалу учнів закладів професійної (професійно-технічної) освіти. Нові технології навчання: збірник наукових праць (94). pp. 314-320. |
|