Record Details

Напрями реалізації стратегії інтеграції в сучасній освіті України

Zhytomyr State University Library

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/31346/
 
Title Напрями реалізації стратегії інтеграції в сучасній освіті України
 
Creator Желанова, В. В.
 
Subject L Education (General)
 
Description У статті проаналізовано сутність феномену інтеграції в контексті викликів глобалізованого світу. Обґрунтовано актуальність досліджуваної проблеми й стан її розробленості. Використано комплекс методів дослідження, а саме: аналіз, синтез, порівняння, узагальнення. Представлено дефініцію поняття інтеграція. Розкрито напрями реалізації стратегії інтеграції в сучасній освіті в Україні. Розглянуто Європейську інтеграцію як вид регіональної інтеграції, що є більш глобальним напрямом інтеграції, яка стала важливим чинником трансформації вітчизняної системи освіти. Розкрито поняття транснаціональний освітній простір, транснаціональна вища освіта. Репрезентовано парадигмальну інтеграцію як ґрунтовний напрям інтеграції в освітньому просторі України. З’ясовано, що сучасна освітня парадигма в Україні інтегрує ідеї особистісної, смислової, рефлексивної, когнітивної парадигм освіти, тобто є їх поліпарадигмальним синтезом. Доведено, що інтеграційні процеси в освітньому просторі України пов’язані з явищем поліпідхідності, як єдності системного, діяльнісного, аксіологічного, акмеологічного, компетентнісного, суб’єктного, технологічного, середовищного та інших наукових підходів. Проаналізовано дидактичний напрям інтеграції, а саме: міждисциплінарну інтеграцію, створення інтегративних курсів, інтеграцію на рівні тем, розділів, понять у межах однієї дисципліни.
 
Date 2020
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/31346/1/%D0%96%D0%B5%D0%BB%D0%B0%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%B0%20%D0%97%D0%B1_%D0%9D%D0%A2%D0%9D_94_20.pdf
Желанова, В. В. (2020) Напрями реалізації стратегії інтеграції в сучасній освіті України. Нові технології навчання: збірник наукових праць. ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти». (94). pp. 138-142.