Record Details

Роль комплексних задач у формуванні ключових компетентностей учнів

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/720932/
http://physicsnature.tnpu.edu.ua/archive/
 
Title Роль комплексних задач у формуванні ключових компетентностей учнів
Роль комплексных задач в формировании ключевых компетентностей учащихся
The role of complex tasks in the formation of key competencies of students
 
Creator Засєкін, Дмитро Олександрович
 
Subject 37.02 General questions of didactics and method
373 Kinds of school providing general education
53 Physics
 
Description В тезах описано вимоги до змісту комплексних задач з фізики. Комплексні завдання, що розв'язуються у процесі навчання фізики охоплюють всі природничі науки, математику, техніку й технології, містять історичний чи мистецький контекст сприяють формуванню ключових компетентностей учнів.
В тезисах описаны требования к содержанию комплексных задач по физике. Комплексные задачи, которые решаются в процессе обучения физике охватывают все естественные науки, математику, технику и технологии, содержат исторический или художественный контекст способствуют формированию ключевых компетентностей учащихся.
Theses describe the requirements for the content of complex problems in physics. Complex tasks that are solved in the process of teaching physics cover all natural sciences, mathematics, engineering and technology, contain historical or artistic context and contribute to the formation of key competencies of students.
 
Publisher ТНПУ ім. В. Гнатюка
 
Date 2020
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/720932/1/Zasekin_TNPU_2020.pdf
- Засєкін, Дмитро Олександрович (orcid.org/0000-0002-9347-1930 <http://orcid.org/0000-0002-9347-1930>) (2020) The role of complex tasks in the formation of key competencies of students In: Підготовка майбутніх учителів фізики, хімії, біології та природничих наук у контексті вимог Нової української школи: Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (14 травня 2020 р.) ТНПУ ім. В. Гнатюка, м. Тернопіль, Україна, pp. 30-33.