Конкурс-квест «Реформа - шлях до школи моєї мрії»: підсумки та перспективи
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/720953/
https://www.psyh.kiev.ua/images/%D0%A2%D0%B5%D1%85%D0%BD%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B3%D1%96%D1%97_%D1%84%D0%BE%D1%80%D0%BC%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F_%D0%BF%D0%BE%D0%B7%D0%B8%D1%82%D0%B8%D0%B2%D0%BD%D0%BE%D1%97_%D0%B3%D1%80%D0%BE%D0%BC_%D0%B4%D1%83%D0%BC%D0%BA%D0%B8_%D0%97%D0%B1_%D0%9A%D0%BE%D0%BD%D1%84%D0%B5%D1%80%D0%B5%D0%BD%D1%86%D1%96%D1%97.pdf |
|
Title |
Конкурс-квест «Реформа - шлях до школи моєї мрії»: підсумки та перспективи
Competition-quest «Reform - the way to the school of my dreams»: results and prospects |
|
Creator |
Гриценок, Л.І.
Юрченко, В.І. |
|
Subject |
1 Philosophy. Psychology
37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education 373 Kinds of school providing general education |
|
Description |
Аналізуються результати Всеукраїнського конкурсу-квесту «Реформа-шлях до школи моєї мрії», який проведений лабораторією психології спілкування Інституту соціальної та політичної психології НАПН України. Конкурс проводився в рамках Всеукраїнського експерименту «Формування позитивної громадської думки щодо освітніх інновацій». Проведення конкурсу-квесту позитивно вплинуло на ставлення учасників до різних аспектів реформи «Нова українська школа».
The results of the All-Ukrainian contest-quest «Reform-way to the school of my dreams», which was conducted by the laboratory of communication psychology of the Institute of Social and Political Psychology of the National Academy of Pedagogical Sciences of Ukraine, are analyzed. The competition was held within the framework of the All-Ukrainian experiment «Formation of positive public opinion on educational innovations». The contest-quest had a positive effect on the participants' attitude to various aspects of the New Ukrainian School reform. |
|
Publisher |
Інститут соціальної та політичної психології НАПН України
|
|
Date |
2020
|
|
Type |
Article
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/720953/1/%D0%93%D1%80%D0%B8%D1%86%D0%B5%D0%BD%D0%BE%D0%BA%20%D0%9B.%2C%20%D0%AE%D1%80%D1%87%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE%20%D0%92.%20%D0%9A%D0%BE%D0%BD%D0%BA%D1%83%D1%80%D1%81-%D0%BA%D0%B2%D0%B5%D1%81%D1%82_%20%D1%88%D0%BB%D1%8F%D1%85%20%D0%B4%D0%BE%20%D1%88%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%B8%20%D0%BC%D0%BE%D1%94%D1%97%20%D0%BC%D1%80%D1%96%D1%97.pdf
- Гриценок, Л.І. (orcid.org/0000-0002-0055-2185 <http://orcid.org/0000-0002-0055-2185>) and Юрченко, В.І. (orcid.org/0000-0003-4378-9841 <http://orcid.org/0000-0003-4378-9841>) (2020) Competition-quest «Reform - the way to the school of my dreams»: results and prospects Технології формування позитивної громадської думки щодо освітніх інновацій: Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (30 квітня 2020 р., Інститут соціальної та політичної психології НАПН України, лабораторія психології спілкування). pp. 12-24. |
|