Розвиток критичного мислення учнів як завдання вчителя початкової школи
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/720911/
http://www.zoippo.zp.ua/pages/el_gurnal/pages/vip38.html |
|
Title |
Розвиток критичного мислення учнів як завдання вчителя початкової школи
Development of students' critical thinking as a task of an elementary school teacher |
|
Creator |
Пометун, Олена Іванівна
Ремех, Тетяна Олексіївна |
|
Subject |
37.02 General questions of didactics and method
|
|
Description |
Тези присвячені проблемі розвитку критичного мислення учнів початкової школи. Подано визначення критичного мислення з позицій дидактики. Наголошено на завданнях, що стоять перед вчителем для розв'язання цієї проблеми.
Theses are devoted to the problem of developing critical thinking of primary school students. The definition of critical thinking from the standpoint of didactics is given. Emphasis is placed on the tasks facing the teacher to solve this problem. |
|
Publisher |
Комунальний заклад "Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти" Запорізької обласної ради
|
|
Date |
2020
|
|
Type |
Book Section
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/720911/1/%D0%9F%D0%BE%D0%BC%D0%B5%D1%82%D1%83%D0%BD%20%D0%9E.%D0%86.%2C%20%D0%A0%D0%B5%D0%BC%D0%B5%D1%85%20%D0%A2.%D0%9E.%20%D0%A0%D0%BE%D0%B7%D0%B2%D0%B8%D1%82%D0%BE%D0%BA%20%D0%BA%D1%80%D0%B8%D1%82%D0%B8%D1%87%D0%BD%D0%BE%D0%B3%D0%BE%20%D0%BC%D0%B8%D1%81%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F%20%D1%83%D1%87%D0%BD%D1%96%D0%B2.pdf
- Пометун, Олена Іванівна and Ремех, Тетяна Олексіївна (2020) Development of students' critical thinking as a task of an elementary school teacher In: Матеріали VІ Міжнародної науково-практичної конференції «Неперервна освіта нового сторіччя: досягнення та перспективи» (12-18 травня 2020 року, м. Запоріжжя) Комунальний заклад "Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти" Запорізької обласної ради, м. Запоріжжя, Україна, pp. 1-6. |
|