Record Details

Психологические основы в анализе школьного учебника

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/720765/
http://pem.esrae.ru/27-290
 
Title Психологические основы в анализе школьного учебника
Психологічні основи в аналізі шкільного підручника
Psychological bases in the analysis of a school textbook
 
Creator Шатирко, Л.О.
Дзюбко, Л.В.
 
Subject 1 Philosophy. Psychology
37.02 General questions of didactics and method
373 Kinds of school providing general education
 
Description Статья посвящена проблеме психологического анализа школьного учебника в контексте требований и установок реформы «Новой украинской школы». Представлены результаты обобщенного опыта работы по психологическому анализу учебной книги. Излагаются теоретические основы определения системы требований, которые рассматриваются как психологическая основа построения учебника и как ориентиры психологического анализа в экспертизе учебника. Представлены методические средства, позволяющие раскрыть и описать психологические параметры и соответствующие критерии, согласно которым отслеживается представленность психологической составляющей в материале учебника.
Стаття присвячена проблемі психологічного аналізу шкільного підручника в контексті вимог і установок реформи «Нової української школи». Представлено результати узагальненого досвіду роботи з психологічного аналізу навчальної книги. Викладаються теоретичні основи визначення системи вимог, які розглядаються як психологічна основа побудови підручника і як орієнтири психологічного аналізу в експертизі підручника. Представлені методичні засоби, що дозволяють розкрити і описати психологічні параметри і відповідні критерії, згідно з якими відстежується представленість психологічної складової в матеріалі підручника.
The article is devoted the problem of determination of psychological descriptions of analysis of textbook for initial studies in the context of settings of «New Ukrainian school». Theoretical bases of psychological analysis of textbook are considered. Methodical facilities which allow to expose and describe psychological parameters and proper criteria of examination of textbook are presented.
 
Publisher PEM: Psychology. Educology. Medicine
 
Date 2020
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language ru
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/720765/1/%D0%9F%D1%81%D0%B8%D1%85%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B3%D0%B8%D1%87%D0%B5%D1%81%D0%BA%D0%B8%D0%B5%20%D0%BE%D1%81%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D1%8B%20%D0%B2%20%D0%B0%D0%BD%D0%B0%D0%BB%D0%B8%D0%B7%D0%B5%20%D1%88%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%BE%D0%B3%D0%BE%20%D1%83%D1%87%D0%B5%D0%B1%D0%BD%D0%B8%D0%BA%D0%B0.pdf
- Шатирко, Л.О. (orcid.org/0000-0002-1953-0656 <http://orcid.org/0000-0002-1953-0656>) and Дзюбко, Л.В. (orcid.org/0000-0002-1972-3482 <http://orcid.org/0000-0002-1972-3482>) (2020) Psychological bases in the analysis of a school textbook PEM: Psychology. Educology. Medicine, 1.