Теоретичні аспекти інтегрованого підходу до реалізації компетентнісно орієнтованого навчання історії
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/720755/
|
|
Title |
Теоретичні аспекти інтегрованого підходу до реалізації компетентнісно орієнтованого навчання історії
Theoretical aspects of an integrated approach to the implementation of competency-based teaching of history |
|
Creator |
Малієнко, Юлія Борисівна
|
|
Subject |
37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
37.02 General questions of didactics and method 93/94 History |
|
Description |
В тезах розглядаються теоретичні аспекти інтегрованого підходу до реалізації компетентнісно орієнтованого навчання історії. На думку автора, компетентність, компетентнісно орієнтоване навчання – поняття інтегративні за змістом, своєю сутністю і характером, адже вони поєднують найрізноманітніші види учнівської діяльності, зокрема, когнітивний, діяльнісний, мотиваційний.
Theses consider the theoretical aspects of an integrated approach to the implementation of competency-based teaching of history. According to the author, competence, competence-oriented learning - concepts are integrative in content, their essence and nature, because they combine a variety of student activities, in particular, cognitive, activity, motivational. |
|
Publisher |
Візаві
|
|
Date |
2020
|
|
Type |
Book Section
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/720755/1/%D0%9C%D0%B0%D0%BB%D1%96%D1%94%D0%BD%D0%BA%D0%BE%20%D1%96%D0%B7%20%D0%A3%D0%BC%D0%B0%D0%BD%D1%8C%20%D0%9F%D1%81%D0%B8%D1%85%D0%BE%D0%B4%D0%B8%D0%B4%D0%B0%D0%BA%D1%82%D0%B8%D0%BA%D0%B0%20%D0%97%D0%91%D0%86%D0%A0%D0%9D%D0%98%D0%9A5-21-22.05.20.-2.pdf
- Малієнко, Юлія Борисівна (2020) Theoretical aspects of an integrated approach to the implementation of competency-based teaching of history In: Вісник Польсько-української науково-дослідної лабораторії дидактики імені Я. А. Коменського. Вип. 2(21): Актуальні проблеми сучасної психодидактики: філософські, психологічні та педагогічні аспекти: матеріали 4 Міжнар. наук.-практ. конф. Візаві, м. Умань, Україна, pp. 87-90. |
|