Record Details

Використання елементів сугестопедії у профільному навчанні з географії та економіки

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/719209/
http://www.innovpedagogy.od.ua/11-2-ukr
 
Title Використання елементів сугестопедії у профільному навчанні з географії та економіки
The use of elements of suggestopeda in profIle teaching geography and economcs
 
Creator Покась, Лілія Антонівна
Цимбаленко, Яна Сергіївна
 
Subject 33 Economics. Economic science
37.09 Organization of instruction
373 Kinds of school providing general education
 
Description У статті акцентовано увагу на викладання географії та економіки в профільній школі з елементами сугестопедії. Обґрунтовано думку про можливості сугестопедії щодо покращення засвоєння учнями економічних знань. Розкрито зміст сугестопедичної технології навчання як моделі, здатної реалізувати завдання концепції профільної школи. Подано методичний аналіз щодо особливості сугестопедії як інноватики. Доведено шляхом анкетування старшокласників та учителів впливовість інноваційної технології на якісний показник знань із географії та економіки. Зазначено, що сугестопедична технологія спрямована на створення оптимальних навчальних умов із використанням резервних можливостей людини і формування економічної компетентності. Показано, що дослідження актуалізовано потребою у використанні інноваційної діяльності для забезпечення конкурентноспроможності старшокласників на сучасному етапі розвитку суспільства.
The article focuses on the teaching of geography and Economics in the profile school with elements of suggestopedia. Justified opinion about the possibility of suggestopedia to improve the assimilation of economic knowledge. Revealed the contents suggestopedia learning technology as a model capable of implementing the objectives of the concept of profile school. Presents a methodical analysis of the features of suggestopedia as innovation. The influence of innovative technology on the qualitative indicator of knowledge in geography and Economics is proved by questioning high school students and teachers. It is specified that the technology is directed to creation of optimum educational conditions with use of reserve opportunities of the person and formation of economic competence. It is shown that the study is actualized by the need to use innovation to ensure the competitiveness of high school students at the present stage of development of society.
 
Publisher Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій
 
Date 2019
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/719209/1/Pokas.pdf
- Покась, Лілія Антонівна (orcid.org/0000-0002-6791-4507 <http://orcid.org/0000-0002-6791-4507>) and Цимбаленко, Яна Сергіївна (2019) The use of elements of suggestopeda in profIle teaching geography and economcs Інноваційна педагогіка, 2 (11). pp. 127-133. ISSN 2663-6085