Record Details

Освітній простір в контексті гуманістичної парадигми: психологічні пріоритети сучасності : збірник тез наукових доповідей круглого столу, присвяченого творчій спадщині І. О. Синиці

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/720385/
https://fdotadotr.files.wordpress.com/2020/05/d0a2d0b5d0b7d0b8-d0bad180d183d0b3d0bbd0bed0b3d0be-d181d182d0bed0bbd183-d098d09f.pdf
 
Title Освітній простір в контексті гуманістичної парадигми: психологічні пріоритети сучасності : збірник тез наукових доповідей круглого столу, присвяченого творчій спадщині І. О. Синиці
Educational space in the context of humanistic paradigm: psychological priorities of modernity. The collection of theses of scientific reports of the round table devoted to the creative heritage of I.О. Synytsa
Образовательное пространство в контексте гуманистической парадигмы: психологические приоритеты современности : сборник тезисов научных докладов на круглом столе, посвященном творческому наследию И. О. Синицы
 
Creator Інститут психології імені Г.С.Костюка, НАПН України
 
Subject 1 Philosophy. Psychology
37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
 
Description У збірнику представлені тези наукових виступів на круглому столі, який відбувся у м. Києві 19 грудня 2019 року. Надзвичайна актуальність проблеми побудови освітнього простору, як простору розвивального, гуманістичної парадигми, як продуктивної основи вирішення завдань сьогодення, підтверджується великою кількістю доповідей, в яких презентовано результати психологічних досліджень: теоретичного вивчення та емпіричних розвідок актуальних проблем особистісної взаємодії суб’єктів освітнього простору. Реалії сучасного життя засвідчують актуальність питань гуманістичної, діалогічної взаємодії учасників освітнього процесу, їх психологічної безпеки та психологічного здоров’я, знаходження потенціалу для їх активності, розвитку та самореалізації з урахуванням індивідуальних та вікових особливостей. Збірка адресована працівникам у галузях наукової та практичної психології, вона буде корисною викладачам психології та соціальної роботи закладів вищої освіти, аспірантам, студентам, педагогам та вихователям, соціальним та медичним працівникам, усім, хто цікавиться проблемами сучасної розвивальної освіти.
Матеріали опубліковано в авторській редакції. Відповідальність за вірогідність викладеного матеріалу та належність його автору, за правильне цитування джерел та посилання на них покладено на авторів тез доповідей. Думки авторів можуть не збігатися з позицією редколегії.
The collection contains abstracts of scientific presentations at the round table, which was held in Kyiv on December 19, 2019. The extreme relevance of the problem of building an educational space as a developing space, a humanistic paradigm as a productive basis for solving the problems of the present, is confirmed by a large number of reports that present the results of psychological research: theoretical study and empirical research of actual problems of personal interaction of subjects of the educational space. The realities of modern life demonstrate the relevance of issues of humanistic, dialogical interaction of participants in the educational process, their psychological safety and psychological health, finding the potential for their activity, development, and self-realization, taking into account individual and age characteristics.The collection is addressed to employees in the field of scientific and practical psychology, it will be useful to teachers of psychology and social work of higher educational institutions, graduate students, students, teachers and educators, social and medical workers, and anyone interested in the problems of modern developmental education.
The materials are published in the author's edition. The authors of the abstracts are responsible for the accuracy of the presented material and its belonging to the author, for correct citation of sources and references to them. The authors ' opinions may not coincide with the editorial Board's position.
В сборнике представлены тезисы научных выступлений на круглом столе, который состоялся в г. Киеве 19 декабря 2019 года. Чрезвычайная актуальность проблемы построения образовательного пространства, как пространства развивающего, гуманистической парадигмы, как продуктивной основы решения задач современного образования, подтверждается большим количеством докладов, в которых представлены результаты психологических исследований: теоретического и эмпирического изучения актуальных проблем личностного взаимодействия субъектов образовательного пространства. Реалии современной жизни свидетельствуют про актуальность вопросов гуманистического, диалогического взаимодействия участников образовательного процесса, их психологической безопасности и психологического здоровья, нахождения потенциала для их активности, развития и самореализации с учетом индивидуальных и возрастных особенностей.Сборник адресован работникам в области научной и практической психологии, он будет полезен преподавателям психологии и социальной работы высших учебных заведений, аспирантам, студентам, педагогам и воспитателям, социальным и медицинским работникам, всем, кто интересуется проблемами современного развивающего образования.
Материалы опубликованы в авторской редакции. Ответственность за достоверность изложенного материала и принадлежность его автору, за правильное цитирование источников и ссылки на них возложена на авторов тезисов докладов. Мнения авторов могут не совпадать с позицией редколлегии.
 
Publisher Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України
 
Contributor Максименко, С.Д.
 
Date 2020
 
Type Book
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/720385/1/%D0%97%D0%B1%D1%96%D1%80%D0%BD%D0%B8%D0%BA%20%D1%82%D0%B5%D0%B7%20%D0%BD%D0%B0%D1%83%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%85%20%D0%B4%D0%BE%D0%BF%D0%BE%D0%B2%D1%96%D0%B4%D0%B5%D0%B9.%20%D0%9E%D1%81%D0%B2%D1%96%D1%82%D0%BD%D1%96%D0%B9%20%D0%BF%D1%80%D0%BE%D1%81%D1%82%D1%96%D1%80%20%D0%B2%20%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D1%82%D0%B5%D0%BA%D1%81%D1%82%D1%96%20%D0%B3%D1%83%D0%BC%D0%B0%D0%BD%D1%96%D1%81%D1%82%D0%B8%D1%87%D0%BD%D0%BE%D1%97%20%D0%BF%D0%B0%D1%80%D0%B0%D0%B4%D0%B8%D0%B3%D0%BC%D0%B8%20%D0%BF%D1%81%D0%B8%D1%85%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B3%D1%96%D1%87%D0%BD%D1%96%20%D0%BF%D1%80%D1%96%D0%BE%D1%80%D0%B8%D1%82%D0%B5%D1%82%D0%B8%20%D1%81%D1%83%D1%87%D0%B0%D1%81%D0%BD%D0%BE%D1%81%D1%82%D1%96_2020.pdf
Інститут психології імені Г.С.Костюка, НАПН України (2020) Educational space in the context of humanistic paradigm: psychological priorities of modernity. The collection of theses of scientific reports of the round table devoted to the creative heritage of I.О. Synytsa Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України, м. Київ, Україана - м. Оттава, Канада. ISBN 978-1-77192-432-2 (Canada)