Record Details

Освітній простір в контексті гуманістичної парадигми: психологічні пріоритети сучасності: збірник наукових праць

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/720332/
https://fdotadotr.files.wordpress.com/2020/05/d09cd0b0d182d0b5d180d196d0b0d0bbd0b8-d0bad180d183d0b3d0bbd0bed0b3d0be-d181d182d0bed0bbd183-d098d09f.pdf
 
Title Освітній простір в контексті гуманістичної парадигми: психологічні пріоритети сучасності: збірник наукових праць
Educational space in the context of humanistic paradigm : the psychological priorities of modernity : : collection of scientific works
Образовательное пространство в контексте гуманистической парадигмы: психологические приоритеты современности: сборник научных трудов
 
Creator Інститут психології імені Г.С.Костюка, НАПН України
 
Subject 1 Philosophy. Psychology
37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
 
Description До збірника наукових праць увійшли статті, у яких різнопланово та багатоплощинно висвітлено погляди сучасної української психологічної науки на актуальні питання особистісної взаємодії суб’єктів у освітньому просторі. Опираючись на гуманістичну парадигму, як продуктивну основу вирішення завдань сьогодення, представлено результати, здобутки і висновки теоретичного вивчення та емпіричних розвідок означеної проблеми, вироблено сучасне бачення нових психологічні підходів у цьому напрямку, запропоновано шляхи і перспективи подальших наукових пошуків. Наведено освітні, вікові, гендерні та інші аспекти психолого-педагогічної взаємодії суб’єктів освітнього простору. Нового звучання набули такі надзвичайно актуальні питання як сучасні освітні реалії, виклики, вимоги і умови; питання конструктивної, гуманістичної, діалогічної взаємодії учасників освітнього процесу; психологічні здоров’я, безпека, підтримка і благополуччя всіх учасників взаємодії освітнього простору; особливості і ресурси неінституалізованої освіти, ризики медіавпливів на суб’єктів взаємодії.
The collection of scientific papers includes articles that reflect the views of modern Ukrainian psychological science on topical issues of personal interaction of subjects of the educational space. Based on the humanistic paradigm as a productive basis for solving the problems of the present, the work, results and conclusions of theoretical and empirical study of the problem are presented, a modern vision of new psychological approaches in this direction is developed, and the ways and prospects for further scientific research are proposed. Educational, age, gender and other aspects of psychological and pedagogical interaction of subjects of the educational space are presented. A new sound reached such extremely important issues as features of modern educational realities, challenges, requirements and conditions; issues relating to the design, humanistic, dialogical interaction of educational process participants; issues of psychological health, safety, support and well-being of all participants of educational space; features and resources of non-institutionalized education, risks of media influences on interaction subjects.
В сборник научных трудов вошли статьи, в которых разнопланово отражены взгляды современной украинской психологической науки на актуальные вопросы личностного взаимодействия субъектов образовательного пространства. Опираясь на гуманистическую парадигму как продуктивную основу решения задач настоящего, представлены наработки, результаты и выводы теоретического и эмпирического изучения обозначенной проблемы, выработано современное видение новых психологические подходов в этом направлении, предложены пути и перспективы дальнейших научных поисков. Приведены образовательные, возрастные, гендерные и другие аспекты психолого-педагогического взаимодействия субъектов образовательного пространства. Новое звучание приобрели такие чрезвычайно актуальные вопросы, как особенности современных образовательных реалий, вызовов, требований и условий; вопросы конструктивного, гуманистического, диалогического взаимодействия участников образовательного процесса; вопросы психологического здоровья, безопасности, поддержки и благополучия всех участников взаимодействия образовательного пространства; особенности и ресурсы неинституализованого образования, риски медиавлияний на субъектов взаимодействия.
 
Publisher Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України
 
Contributor Максименко, С.Д.
 
Date 2020
 
Type Book
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/720332/1/%D0%97%D0%B1%D1%96%D1%80%D0%BD%D0%B8%D0%BA%20%D0%BD%D0%B0%D1%83%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%85%20%D0%BF%D1%80%D0%B0%D1%86%D1%8C.%20%D0%9E%D1%81%D0%B2%D1%96%D1%82%D0%BD%D1%96%D0%B9%20%D0%BF%D1%80%D0%BE%D1%81%D1%82%D1%96%D1%80%20%D0%B2%20%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D1%82%D0%B5%D0%BA%D1%81%D1%82%D1%96%20%D0%B3%D1%83%D0%BC%D0%B0%D0%BD%D1%96%D1%81%D1%82%D0%B8%D1%87%D0%BD%D0%BE%D1%97%20%D0%BF%D0%B0%D1%80%D0%B0%D0%B4%D0%B8%D0%B3%D0%BC%D0%B8%20%D0%BF%D1%81%D0%B8%D1%85%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B3%D1%96%D1%87%D0%BD%D1%96%20%D0%BF%D1%80%D1%96%D0%BE%D1%80%D0%B8%D1%82%D0%B5%D1%82%D0%B8%20%D1%81%D1%83%D1%87%D0%B0%D1%81%D0%BD%D0%BE%D1%81%D1%82%D1%96_2020.pdf
Інститут психології імені Г.С.Костюка, НАПН України (2020) Educational space in the context of humanistic paradigm : the psychological priorities of modernity : : collection of scientific works Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України, м. Київ, Україана - м. Оттава, Канада. ISBN 978-1-77192-432-0 (Canada)