Освітні технології в навчанні економіки в ліцеї та гімназії (за результатами дослідження)
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/720166/
http://undip.org.ua/news/library/zbirniki_detail.php?ID=9543 |
|
Title |
Освітні технології в навчанні економіки в ліцеї та гімназії (за результатами дослідження)
Образовательные технологии в обучении экономике в лицее и гимназии (по данным исследования) Educational technologies in teaching economics in lyceum and gymnasium (according to the reserach) |
|
Creator |
Гончарова, Наталія Олександрівна
|
|
Subject |
33 Economics. Economic science
37.02 General questions of didactics and method 373 Kinds of school providing general education |
|
Description |
В тезах описано результати дослідження стану розвитку економічної освіти в закладах загальної середньої освіти України проведене протягом січня-липня 2019 року. За результатами дослідження встановлено, що серед освітніх технологій, саме STEM-технології набувають все більшого значення у навчанні економіки та інших предметів, оскільки передбачають використання сучасних досягнень науки і техніки, тим самим створюючи для учнів відповідне інтерактивне середовище для навчання і дослідницької діяльності. А сам процес навчання стає цікавим, доступним і захопливим.
В тезисах описаны результаты исследования состояния развития экономического образования в учреждениях общего среднего образования Украины проведенного в январе-июле 2019 года. По результатам исследования установлено, что среди образовательных технологий, именно STEM-технологии приобретают все большее значение в обучении экономики и других предметов, поскольку предусматривают использование современных достижений науки и техники, тем самым создавая для учеников соответствующую интерактивную среду для обучения и исследовательской деятельности. А сам процесс обучения становится интересным, доступным и увлекательным. The thesis describes the results of the study of the state of economic education development in the institutions of general secondary education of Ukraine conducted during January-July 2019. The study found that STEM technologies are becoming increasingly important in the teaching of economics and other subjects, as they envisage the use of modern science and technology, thereby creating a suitable interactive environment for students to study and research. And the learning process itself becomes interesting, accessible and exciting. |
|
Publisher |
Інститут педагогіки НАПН України, Педагогічна думка
|
|
Date |
2019
|
|
Type |
Book Section
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/720166/1/anotoaini_2019%20%28Honcharova%29.pdf
- Гончарова, Наталія Олександрівна (orcid.org/0000-0002-2120-4542 <http://orcid.org/0000-0002-2120-4542>) (2019) Educational technologies in teaching economics in lyceum and gymnasium (according to the reserach) In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки за 2019 рік Інститут педагогіки НАПН України, Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 143-144. ISBN 978-966-644-524-0 |
|