Record Details

Прогностична читацька діяльність молодших школярів у контексті діалогічної взаємодії з текстом твору

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/720132/
 
Title Прогностична читацька діяльність молодших школярів у контексті діалогічної взаємодії з текстом твору
Прогностична читацька робота молодих школярів у контексті діалогічної діяльності з текстом вашої праці
 
Creator Мартиненко, Валентина Олександрівна
 
Subject 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
373 Kinds of school providing general education
 
Description Розкрито сутність прогностичної читацької діяльності на вербальному та смисловому рівні. Обгрунтовано сутнісні характеристики діалогічної взаємодії молодших школярів з текстом на етапах дотекстової та власнетекстової діяльності.
Проаналізовано зміст підручників з читання для учнів 2 класів з погляду реалізації технології діалогічної взаємодії з текстом.
The essence of prognostic reading activity at the verbal and semantic level is revealed. The essential characteristics of the dialogic interaction of the younger students with the text at the stages of pre-text and own-text activity are substantiated.
The content of reading textbooks for students of 2nd grade is analyzed in terms of implementation of technology of dialogical interaction with text.
 
Publisher Міленіум
 
Date 2020
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/720132/1/%D0%9C%D0%B0%D1%80%D1%82%D0%B8%D0%BD%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE%20-%20%D1%82%D0%B5%D0%B7%D0%B8%20%D0%9A%D0%B0%D0%BC..pdf
- Мартиненко, Валентина Олександрівна (orcid.org/0000-0001-6317-3492 <http://orcid.org/0000-0001-6317-3492>) (2020) Прогностична читацька робота молодих школярів у контексті діалогічної діяльності з текстом вашої праці In: Сучасні технології початкової освіти: реалії та перспективи Міленіум, м. Кам’янець-Подільський, Україна, pp. 103-106. ISBN 978-966-8063-81-2