Record Details

Стратегії психологічного супроводу дітей з особливими потребами в інклюзивному освітньому середовищіу

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/719952/
https://www.spp.org.ua/index.php/26_02_2020/issue/view/2
 
Title Стратегії психологічного супроводу дітей з особливими потребами в інклюзивному освітньому середовищіу
Strategies for psychological support of children with special needs in an inclusive environment
 
Creator Процюк, Р.Г.
Прохоренко, Л.І.
 
Subject 1 Philosophy. Psychology
37.09 Organization of instruction
376 Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools
376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями.
 
Description У статті окреслено основні стратегії психологічного супроводу дітей з особливими потребами з огляду на інтеграцію таких дітей в єдину освітню систему загальноосвітньої школи. У той же час практика свідчить, що ці діти можуть перебувати на індивідуальному, інтегрованому чи інклюзивному навчанні. Проте незалежно від форми здобуття освіти, залучення дітей з особливими освітніми потребами до будь-якого навчального закладу передбачає психологічне супроводження, оскільки якими б не були потенційні можливості розвитку дитини, у неї завжди залишаються специфічні труднощі в процесі навчання і соціалізації, зумовлені порушеннями розвитку.
Відтак, зроблено спробу розкрити психологічний супровід як комплексну систему психологічних умов, підтримки, допомоги, що забезпечує успішне перебування кожної дитини в конкретному освітньому середовищі.
The article outlines the basic strategies of psychological support for children with special needs in view of the integration of such children into the unified educational system of the comprehensive school. At the same time, practice shows that these children today can be individually, integrated or inclusive. However, regardless of the form of education, the involvement of a child with special educational needs in the institution requires its obligatory psychological support, because whatever the potential for the development of the child, it always has specific difficulties caused by impaired development. Therefore, an attempt was made to reveal psychological support as a comprehensive system of psychological conditions, support, assistance, which ensures the successful stay of each child in a specific educational environment.
 
Publisher ТОВ «Наша друкарня»
 
Date 2019
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/719952/1/%D0%A1%D1%82%D1%80%D0%B0%D1%82%D0%B5%D0%B3%D1%96%D1%97%20%D0%BF%D1%81%D0%B8%D1%85%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B3%D1%96%D1%87%D0%BD%D0%BE%D0%B3%D0%BE%20%D1%81%D1%83%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B2%D0%BE%D0%B4%D1%83%20%D0%B4%D1%96%D1%82%D0%B5%D0%B9%20%D0%B7%20%D0%BE%D1%81%D0%BE%D0%B1%D0%BB%D0%B8%D0%B2%D0%B8%D0%BC%D0%B8%20%D0%BF%D0%BE%D1%82%D1%80%D0%B5%D0%B1%D0%B0%D0%BC%D0%B8%20%D0%B2%20%D1%96%D0%BD%D0%BA%D0%BB%D1%8E%D0%B7%D0%B8%D0%B2%D0%BD%D0%BE%D0%BC%D1%83%20%D0%BE%D1%81%D0%B2%D1%96%D1%82%D0%BD%D1%8C%D0%BE%D0%BC%D1%83%20%D1%81%D0%B5%D1%80%D0%B5%D0%B4%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%89%D1%96.pdf
- Процюк, Р.Г. and Прохоренко, Л.І. (orcid.org/0000-0001-5037-0550 <http://orcid.org/0000-0001-5037-0550>) (2019) Strategies for psychological support of children with special needs in an inclusive environment Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови, 15 (1). pp. 272-282. ISSN 2313-4011