Record Details

Теоретичні засади інтеграції спортивної педагогіки і психологічної науки

Zhytomyr State University Library

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/30693/
 
Title Теоретичні засади інтеграції спортивної педагогіки і психологічної науки
 
Creator Табінська, Світлана
Черкашина, Людмила
 
Subject AZ History of Scholarship The Humanities
 
Description Актуальність теми дослідження. Проблемне функціонування галузі фізичної культури і спорту негативно впливає як на розвиток олімпійського руху в Україні, так і на формування міжнародного авторитету та іміджу нашої країни на європейському і світовому рівні, а також на етапи спортивної кар’єри спортсменів. Мета дослідження – визначити теоретичні основи інтеграції спортивної педагогіки і психологічної науки в удосконаленні професійної підготовки майбутніх тренерів-викладачів ДЮСШ і, як наслідок, загальної системи багаторічної підготовки спортсменів. Методи дослідження. Теоретичні: загальнонаукові – аналіз, синтез, порівняння, узагальнення, систематизація та зіставлення різних поглядів на досліджувану проблему; конкретно-наукові – метод ретроспективного аналізу спеціальної літератури – для визначення теоретичних основ інтеграції спортивної педагогіки і психологічної науки в удосконаленні загальної системи багаторічної підготовки спортсменів.
Результати роботи і ключові висновки. У статті позначені теоретичні основи інтеграції спортивної педагогіки і психологічної науки в удосконаленні загальної системи багаторічної підготовки спортсменів. Показано наявність закладених психологічної наукою перспективних концепцій, що до сих пір не використовуються сучасними тренерами для вдосконалення загальної системи багаторічної підготовки спортсменів. Уточнено зміст дефініцій «становлення особистості спортсмена як суб’єкта спортивної діяльності», «надійність спортивних досягнень» і запропонований конструкт індивідуального психолого-педагогічного супроводу становлення спортивної кар’єри спортсмена. З’ясовано, що важливі фундаментальні та прикладні знання спортивної педагогіки і психологічної науки недостатньо екстраполюються і трансформуються в практику спортивної підготовки і бажаний змагальний результат українських спортсменів, що викликає необхідність їх подальшого включення і застосування в системі професійної підготовки.
 
Publisher Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка
 
Date 2019-12
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/30693/1/361-367.pdf
Табінська, Світлана and Черкашина, Людмила (2019) Теоретичні засади інтеграції спортивної педагогіки і психологічної науки. Фізична культура, спорт та здоров'я нації (8). pp. 361-367. ISSN 2071-5285