Record Details

Навчання дітей із порушеннями зору

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/719828/
 
Title Навчання дітей із порушеннями зору
Teaching children with visual impairments
Обучение детей с нарушениями зрения
 
Creator Костенко, Т.М.
Гудим, І.М.
 
Subject 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями.
 
Description Посібник містить практичні поради з питань організації освітнього простору для дітей із порушеннями зорових функцій, окреслення особливостей їхнього мовленнєво-комунікативного, когнітивного, емоційно-вольового та особистісного розвитку; визначення перешкод в опануванні навчальних навичок, зокрема в мовній, математичній та природничій предметних галузях. І насамперед, визначення шляхів та засобів подолання бар’єрів у навчанні дітей із порушеннями зору, а саме: адаптація простору, модифікація навчальних матеріалів, комунікація з дитиною та її взаємодія з однолітками.
Посібник рекомендовано педагогам закладів дошкільної, загальної середньої та позашкільної освіти, фахівцям інклюзивно-ресурсних центрів, які працюють із дітьми з порушеннями зору, працівникам соціальних служб і батькам дітей з особливими освітніми потребами.
The guide contains practical advice on the organization of educational space for children with visual impairments, outlining the features of their speech-communication, cognitive, emotional-volitional and personal development; identifying obstacles in the acquisition of learning skills, in particular in the language, mathematics and science subject areas. First of all, identifying ways and means of overcoming barriers to learning for children with visual impairments, namely: adaptation of space, modification of educational materials, communication with the child and its interaction with peers.
The guide is recommended for teachers of pre-school, general secondary and extracurricular education, specialists of inclusive-resource centers working with children with visual impairments, workers of social services and parents of children with special educational needs.
Пособие содержит практические советы по вопросам организации образовательного пространства для детей с нарушениями зрительных функций, определение особенностей их речевой коммуникативного, когнитивного, эмоционально-волевого и личностного развития; определения препятствий в освоении учебных навыков, в частности в языковой, математической и естественной предметных областях. И прежде всего, определение путей и средств преодоления барьеров в обучении детей с нарушениями зрения, а именно: адаптация пространства, модификация учебных материалов, коммуникация с ребенком и его взаимодействие со сверстниками.
Пособие рекомендовано педагогам учреждений дошкольного, общего среднего и внешкольного образования, специалистам инклюзивного-ресурсных центров, работающих с детьми с нарушениями зрения, работникам социальных служб и родителям детей с особыми образовательными потребностями.
 
Publisher Видавництво «Ранок»
 
Date 2019
 
Type Book
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/719828/1/Navchannia%20ditei%20iz%20porushenniamy%20zoru%20%28Kostenko_Hudym%29.pdf
Костенко, Т.М. (orcid.org/0000-0002-4976-1236 <http://orcid.org/0000-0002-4976-1236>) and Гудим, І.М. (orcid.org/0000-0002-6459-806X <http://orcid.org/0000-0002-6459-806X>) (2019) Teaching children with visual impairments Видавництво «Ранок», м. Харків, Україна. ISBN 978-617-09-6045-0