Record Details

Показники індивідуалізації професійного розвитку педагогів закладів професійної (професійно-технічної) освіти засобами інформаційних технологій

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/719605/
http://www.innovpedagogy.od.ua/19-1-ukr
 
Title Показники індивідуалізації професійного розвитку педагогів закладів професійної (професійно-технічної) освіти засобами інформаційних технологій
Показатели индивидуализации профессионального развития в учителях профессионального (профессионально-технического) образования учреждения с помощью информационных технологий
Indicators individualization of professional development in teachers of vocational (vocational-technical) education institutions by means of information technologies
 
Creator Коваль, Лариса Євгенівна
Харагірло, Віра Єгорівна
 
Subject 004.9 ІКТ ( Application-oriented computer-based techniques )
37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
378 Higher education. Universities. Academic study
 
Description У статті висвітлено аспекти проблеми індивідуалізації професійного розвитку педагогів закладів професійної (професійно-технічної) освіти (ЗП(ПТ)О) засобами інформа-
ційних технологій. Було встановлено, що професійний розвиток педагога – це активний процес якісного перетворення його внутрішнього світу, що призводить до принципово нового способу професійної діяльності.
Доведено, що професійний розвиток є фактором внутрішнього середовища індивіда, його активності, необхідності в само-
актуалізації та самореалізації. Рівень професіоналізму педагогів ЗП(ПТ)О пов’язаний з трьома групами факторів – із наявністю індивідуальних особливостей та їх корекцією
в житті, із впровадженням педагога в соціо-культурне середовище, з демонстрацією поводження з соціокультурними нормами в навчальному процесі. У процесі професійного розвитку змінюється особистість педагога, що виявляється як в когнітивній, емоційній, практичній сферах, так і у зовнішньому вигляді. Розглянуто показники професіоналізму педагогів закладів професійної (професійно-технічної) освіти. З огляду на характер професійного розвитку педагогів ЗП(ПТ)О в його структурі наголошують на
наявності трьох взаємопов’язаних компонентів – рефлексивного, діяльно-продуктивного та мотиваційного. Було встановлено, що впровадження в систему курсової і після-
курсової підготовки педагогічних працівників ЗП(ПТ)О як єдиного міжатестаційного циклу диференційованих, багатоваріантних, диверсифікованих за профілем програм,
моделей, форм освіти дорослих з урахуванням фахових запитів, індивідуальних потреб, компетентнісного досвіду фахівців створює сприятливі умови для індивідуаліза-
ції професійного розвитку педагогів ЗП(ПТ) О. Також у статті представлено структуру електронних навчально-методичних комплексів (ЕНМК). Розглянуто такі дидактичні вимоги до них: по-перше, здатність забезпечити вищий рівень реалізації таких традиційних вимог, як науковість навчання,
його доступність, проблемність, наочність, активність і свідомість слухачів курсів підвищення кваліфікації у процесі навчання, систематичність і послідовність навчання,
міцність засвоєння знань, єдність освітніх, розвивальних і виховних функцій навчання; по-друге, електронні навчально-методичні комплекси повинні забезпечувати виконання
вимог індивідуальності, інтерактивності й адаптивності навчання; по-третє, має бути системність і структурно-функціональна зв’язаність подання навчального матеріалу
в ЕНМК; по-четверте, потрібно забезпечити повноту (цілісність) і безперервність дидактичного циклу навчання. Проєктування педагогічно ефективних ЕНМК неможливе без врахування психологічних аспектів взаємодії суб’єкта з комп’ютером.
Deals with the highly topical issue of individualization
of professional development in teachers of vocational (vocational-technical) education institutions by means of information technology. It was found that professional development - is an active teacher quality conversion of his inner world, inner determination by its activity, resulting in a fundamentally new way of professional
activities. Proved that professional development
is a factor in the internal environment of the individual,
his activity, the need for self-actualization. The level of professionalism in teachers of vocational (vocational-technical) education institutions associated with three groups of factors: the existence of individual characteristics and their correction in the life, with the introduction of the teacher in the socio-cultural environment, with demonstration of handling socio-cultural norms in the educational process. The main areas of
professional formation: the change of the whole
system activity, its functions and hierarchical
structure, changing the personality of the subject,
which is found both in appearance and in the formation of the elements of professional consciousness, which can be seen as becoming a professional outlook, change the relevant parts of the plant subject in relation to the object of activity manifested in cognitive, emotional and
practical fields. Considered indicators of professionalism
in teachers of vocational (vocationaltechnical) education institutions. Based on the nature of the professional development in teachers of vocational (vocational-technical) education institutions, emphasis in its structure three interrelated components: reflective, action- productive and motivational. It was found that favorable conditions for the incorporation and development
individualization of professional development in teachers of vocational (vocational-technical) education institutions, his inner potential creates
individualization of training courses for professional
development of information technology. The structure of electronic teaching materials as well as didactic requirements for them.
Занимается актуальным вопросом индивидуализации
профессионального развития учителей профессионального (профессионально-технического) образования учреждения с помощью информационных технологий. Выяснилось, что профессиональное развитие - это активное преподавание качества преобразования его внутреннего мир, внутренняя детерминация своей деятельностью, в результате чего
в принципиально новом способе профессионального
виды деятельности. Доказано, что профессиональное развитие
является фактором внутренней среды человека, его деятельность, необходимость самореализации.
Уровень профессионализма учителей профессионального образования (профессионально-технические) учебные заведения
связаны с тремя группами факторов: наличие индивидуальных характеристик и их исправление в жизни, с введением
учитель в социально-культурной среде, с демонстрация обращения с социокультурными нормами в учебном процессе. Основные направления профессиональное образование: смена целого Системная деятельность, ее функции и иерархия
структура, меняющая личность субъекта, который находится как по внешнему виду, так и в формирование элементов профессионального сознание, которое можно рассматривать как становящееся профессиональный взгляд, изменить соответствующий части растения субъекта по отношению к объекту деятельности проявляется в когнитивной, эмоциональной и практические поля. Рассмотрены показатели профессионализма в педагогических учебных заведениях (профессионально-технических) образовательные учреждения. На основе характер профессионального развития учителей
профессионального (профессионально-технического) образования институты, акцент в его структуре три взаимосвязаны Компоненты: отражающие, действенные
и мотивационные. Было установлено, что благоприятный
условия для включения и развития индивидуализация профессионального развития в педагогических учебных заведениях (профессионально-технических) образовательные учреждения, его внутренний потенциал создает индивидуализация учебных курсов для профессионалов
развитие информационных технологий. Структура электронных учебных материалов как а также дидактические требования к ним.
 
Publisher Видавничий дім «Гельветика»
 
Date 2019
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/719605/1/%D0%9A%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D0%BB%D1%8C%20%D0%9B.%D0%84._%D0%A5%D0%B0%D1%80%D0%B0%D0%B3%D1%96%D1%80%D0%BB%D0%BE%20%D0%92.%D0%84._%20%D1%84%D0%B0%D1%85%D0%BE%D0%B2%D0%B5%20%D0%B2%D0%B8%D0%B4%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F.pdf
- Коваль, Лариса Євгенівна (orcid.org/0000-0002-3763-9110 <http://orcid.org/0000-0002-3763-9110>) and Харагірло, Віра Єгорівна (orcid.org/0000-0001-9510-1127 <http://orcid.org/0000-0001-9510-1127>) (2019) Indicators individualization of professional development in teachers of vocational (vocational-technical) education institutions by means of information technologies Інноваційна педагогіка, 1 (19). pp. 132-139. ISSN 2663-6085