Record Details

Гармонійність характеру майбутнього педагога мистецько-творчого профілю

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/719778/
 
Title Гармонійність характеру майбутнього педагога мистецько-творчого профілю
Harmony of character of the future teacher of art and creative profile
 
Creator Павлик, Н.В.
 
Subject 1 Philosophy. Psychology
 
Description Статтю присвячено проблемі дослідження гармонійності характеру майбутніх педагогів мистецького профілю. Автором представлено аналіз результатів дослідження, визначено ступень гармонійності характеру студентів педагогічного університету, встановлено психологічні законо-мірності характерологічного розвитку майбутніх педагогів різнних мистецьких спеціалізацій.
Статья посвящена проблеме исследования гармоничности характера будущих педагогов художественного профиля. Автором представлен анализ результатов исследования, выделены уровни гармоничности характера студентов педагогического университета, установлены психологические закономерности характерологического развития будущих педагогов художественных специальностей.
The article is devoted to a problem of a harmony of character of the future teachers of an art structure. The author presents the analysis of results of experimental researching. There where, researched a levels of a harmony of character of students of pedagogical university. The Author is described the psychological laws of characteroiogical developments of the future teacher of art specializations.
 
Publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
 
Date 2013
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/719778/1/%D0%94%D1%80%D0%B0%D0%B3%D0%BE%D0%BC%D0%B0%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%B0-%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D0%B2%D0%B5%D1%80%D1%82%D0%B8%D1%80%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D0%BD.pdf
- Павлик, Н.В. (orcid.org/0000-0002-5828-606X <http://orcid.org/0000-0002-5828-606X>) (2013) Harmony of character of the future teacher of art and creative profile Вісник Інституту розвитку дитини. Серія : Філософія, педагогіка, психологія (27). pp. 141-148.