Гармонійність характеру майбутнього педагога мистецько-творчого профілю
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/719778/
|
|
Title |
Гармонійність характеру майбутнього педагога мистецько-творчого профілю
Harmony of character of the future teacher of art and creative profile |
|
Creator |
Павлик, Н.В.
|
|
Subject |
1 Philosophy. Psychology
|
|
Description |
Статтю присвячено проблемі дослідження гармонійності характеру майбутніх педагогів мистецького профілю. Автором представлено аналіз результатів дослідження, визначено ступень гармонійності характеру студентів педагогічного університету, встановлено психологічні законо-мірності характерологічного розвитку майбутніх педагогів різнних мистецьких спеціалізацій.
Статья посвящена проблеме исследования гармоничности характера будущих педагогов художественного профиля. Автором представлен анализ результатов исследования, выделены уровни гармоничности характера студентов педагогического университета, установлены психологические закономерности характерологического развития будущих педагогов художественных специальностей. The article is devoted to a problem of a harmony of character of the future teachers of an art structure. The author presents the analysis of results of experimental researching. There where, researched a levels of a harmony of character of students of pedagogical university. The Author is described the psychological laws of characteroiogical developments of the future teacher of art specializations. |
|
Publisher |
Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
|
|
Date |
2013
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/719778/1/%D0%94%D1%80%D0%B0%D0%B3%D0%BE%D0%BC%D0%B0%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%B0-%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D0%B2%D0%B5%D1%80%D1%82%D0%B8%D1%80%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D0%BD.pdf
- Павлик, Н.В. (orcid.org/0000-0002-5828-606X <http://orcid.org/0000-0002-5828-606X>) (2013) Harmony of character of the future teacher of art and creative profile Вісник Інституту розвитку дитини. Серія : Філософія, педагогіка, психологія (27). pp. 141-148. |
|