Record Details

Гармонізація комунікативного компоненту характеру особистості в юнацькому віці

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/719777/
 
Title Гармонізація комунікативного компоненту характеру особистості в юнацькому віці
Harmonization of the communicative component of personality character in youth
 
Creator Павлик, Н.В.
 
Subject 1 Philosophy. Psychology
 
Description Статтю присвячено презентації психологічного суб-тренінгу "Гармонізація комунікативного компоненту характеру особистості в юнацькому віці". Автором обґрунтовані мета й завдання суб-тренінгу, спрямованого на психологічну профілактику дисгармонійно-комунікативних рис характеру, представлено розгорнутий його зміст.
Статья посвящена презентации психологического суб-тренинга «Гармонизация коммуника-тивного компонента характера личности в юношеском возрасте». Автором обоснованы цель и задачи суб-тренинга, направленного на психологическую профилактику дисгармонично-коммуникативных черт характера, представлено развернутое его содержание.
The аrticle is devoted to presentation of psychological training «Harmonization of а сommunicative component of character of the personality at youthful age». There where proved the purpose and tasks of the sub-training directed on psychological preventive maintenance of disharmonies of сommunicative traits of character. It was presented the detailed contents of psychological training.
 
Publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
 
Date 2013
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/719777/1/%D0%94%D1%80%D0%B0%D0%B3%D0%BE%D0%BC%D0%B0%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%B0%203%20%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D1%83%D0%BD%D1%96%D0%BA.-%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D0%B2%D0%B5%D1%80%D1%82%D0%B8%D1%80%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D0%BD.pdf
- Павлик, Н.В. (orcid.org/0000-0002-5828-606X <http://orcid.org/0000-0002-5828-606X>) (2013) Harmonization of the communicative component of personality character in youth Вісник Інституту розвитку дитини. Серія : Філософія, педагогіка, психологія (30). pp. 152-158.