Розвиток вольових рис характеру у обдарованих старшокласників
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/719741/
http://otr.iod.gov.ua/index.php/2014-rik/64-vipusk-2 |
|
Title |
Розвиток вольових рис характеру у обдарованих старшокласників
The development of strong-willed character traits in gifted high school students Развитие волевых черт характера у одаренных старшеклассников |
|
Creator |
Павлик, Н.В.
|
|
Subject |
1 Philosophy. Psychology
|
|
Description |
Статья посвящена раскрытию содержания психологического суб-тренинга «Гармонизация волевого компонента характера одаренной личности в юношеском возрасте», направленного на психологическую профилактику дисгармоний волевых черт у молодежи. Автором обоснованы цель и задачи суб-тренинга, представлено развернутое его содержание.
The аrticle is devoted to disclosing of the contents of psychological sub-training «Harmonization of a strong-willed component of character of the presented personality at yout age», directed on psychological preventive maintenance of disharmonies of strong-willed features of youth. By the author are proved the purpose and tasks of sub-training and presentedits it’s contents . Статтю присвячено розкриттю змісту психологічного суб-тренинга "Гармонізація вольового компонента характеру обдарованої особистості в юнацькому віці", спрямованого на психологічну профілактику дисгармоній вольових рис у молоді. Автором обґрунтовані мета й завдання суб-тренинга, представлений розгорнутий його зміст. |
|
Publisher |
Інститут обдарованої дитини НАПНУ
|
|
Date |
2014
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/719741/1/%D0%86%D0%9E%D0%94-%D0%B2%D0%BE%D0%BB%D1%8F%202014-2-%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D0%B2%D0%B5%D1%80%D1%82%D0%B8%D1%80%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D0%BD.pdf
- Павлик, Н.В. (orcid.org/0000-0002-5828-606X <http://orcid.org/0000-0002-5828-606X>) (2014) The development of strong-willed character traits in gifted high school students Освіта та розвиток обдарованої особистості, 2 (21). pp. 39-44. ISSN 2309-3935 |
|