Завдання на порівняння явищ і процесів у змісті сучасних підручників історії для учнів ліцею
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/719644/
http://undip.org.ua/news/library/zbirniki_detail.php?ID=8992 |
|
Title |
Завдання на порівняння явищ і процесів у змісті сучасних підручників історії для учнів ліцею
The task of comparing phenomena and processes in the content of modern history textbooks for students of lyceum |
|
Creator |
Власов, Віталій Сергійович
|
|
Subject |
37.02 General questions of didactics and method
|
|
Description |
В тезах розглядаються особливості завдань на порівняння явищ і процесів у змісті сучасних підручників історії для учнів ліцею.
The thesis deals with the peculiarities of tasks in comparing phenomena and processes in the content of modern history textbooks for students of lyceum. |
|
Publisher |
Педагічна думка
|
|
Date |
2019
|
|
Type |
Book Section
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/719644/1/%D0%92%D0%BB%D0%B0%D1%81%D0%BE%D0%B2%20%D0%92.%20%20zbirnyk-tezy_12_tezy.pdf
- Власов, Віталій Сергійович (2019) The task of comparing phenomena and processes in the content of modern history textbooks for students of lyceum In: Проблеми сучасного підручника: збірник тез міжнародної науково-практичної конференції (наукове електронне видання), 14 травня 2019 р. Педагічна думка, м. Київ, Україна, p. 27. ISBN 978-966-644-469-4 |
|