Record Details

Завдання на порівняння явищ і процесів у змісті сучасних підручників історії для учнів ліцею

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/719644/
http://undip.org.ua/news/library/zbirniki_detail.php?ID=8992
 
Title Завдання на порівняння явищ і процесів у змісті сучасних підручників історії для учнів ліцею
The task of comparing phenomena and processes in the content of modern history textbooks for students of lyceum
 
Creator Власов, Віталій Сергійович
 
Subject 37.02 General questions of didactics and method
 
Description В тезах розглядаються особливості завдань на порівняння явищ і процесів у змісті сучасних підручників історії для учнів ліцею.
The thesis deals with the peculiarities of tasks in comparing phenomena and processes in the content of modern history textbooks for students of lyceum.
 
Publisher Педагічна думка
 
Date 2019
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/719644/1/%D0%92%D0%BB%D0%B0%D1%81%D0%BE%D0%B2%20%D0%92.%20%20zbirnyk-tezy_12_tezy.pdf
- Власов, Віталій Сергійович (2019) The task of comparing phenomena and processes in the content of modern history textbooks for students of lyceum In: Проблеми сучасного підручника: збірник тез міжнародної науково-практичної конференції (наукове електронне видання), 14 травня 2019 р. Педагічна думка, м. Київ, Україна, p. 27. ISBN 978-966-644-469-4