Особливості структурування змісту підручника української літератури для 11 класу на засадах компетентнісного підходу.
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/719601/
http://undip.org.ua/upload/iblock/164/anotoaini.pdf |
|
Title |
Особливості структурування змісту підручника української літератури для 11 класу на засадах компетентнісного підходу.
Features of structuring the content of the textbook of Ukrainian literature for the 11th grade on the basis of competence approach. |
|
Creator |
Яценко, Таміла Олексіївна
|
|
Subject |
373 Kinds of school providing general education
82 Literature |
|
Description |
Окреслено дидактико-методичний потенціал структурних компонентів чинного підручника української літератури для 11 класу (рівень стандарту) щодо формування сучасного компетентного учня-читача.
The didactic-methodological potential of the structural components of the current textbook of Ukrainian literature for 11th grade (standard level) as to the formation of a modern competent student-reader is outlined. |
|
Publisher |
Педагогічна думка
|
|
Date |
2019
|
|
Type |
Book Section
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/719601/1/%D0%9E%D1%81%D0%BE%D0%B1%D0%BB%D0%B8%D0%B2%D0%BE%D1%81%D1%82%D1%96%20%D1%81%D1%82%D1%80%D1%83%D0%BA%D1%82%D1%83%D1%80%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F%20%D0%B7%D0%BC%D1%96%D1%81%D1%82%D1%83%20%D0%BF%D1%96%D0%B4%D1%80%D1%83%D1%87%D0%BD%D0%B8%D0%BA%D0%B0%20%D1%83%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%BE%D1%97%20%D0%BB%D1%96%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%B0%D1%82%D1%83%D1%80%D0%B8.pdf
- Яценко, Таміла Олексіївна (orcid.org/0000-0002-6121-7495 <http://orcid.org/0000-0002-6121-7495>) (2019) Features of structuring the content of the textbook of Ukrainian literature for the 11th grade on the basis of competence approach. In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки за 2019 рік. Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 106-107. ISBN 978-966-644-524-0 |
|