Record Details

Командоутворення як продуктивна педагогічна технологія

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/719521/
 
Title Командоутворення як продуктивна педагогічна технологія
Team-building as a productive pedagogical technology
 
Creator Баніт, Ольга Василівна
 
Subject 37.09 Organization of instruction
374 Education and training out of school. Further education
 
Description Автор розглядає командоутворення як педагогічну технологію на трьох рівнях: на рівні особистості (уявлення про команду та її характеристики, ролі кожного члена в командній взаємодії); на рівні групи (команди та особливостей її функціонування); на рівні організації (результативності діяльності команди для організації в цілому). Автор класифікує різні форми й методи активного навчання командо у три групи: командні ігри, ексклюзивні ігри та спортивно-розважальні ігри.
The author considers team building as a pedagogical technology at three levels: at the level of personality (the idea of the team and its characteristics, the role of each member in team interaction); at the level of the group (team and features of its functioning); at the organization level (team performance for the organization as a whole). The author classifies different forms and methods of active team training into three groups: team games, exclusive games and sports and entertaining games.
 
Publisher Екологія
 
Date 2019
 
Type Book Section
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/719521/1/%D0%91%D0%B0%D0%BD%D1%96%D1%82_%D1%82%D0%B5%D0%B7%D0%B8-2019.pdf
- Баніт, Ольга Василівна (orcid.org/0000-0001-9002-6439 <http://orcid.org/0000-0001-9002-6439>) (2019) Team-building as a productive pedagogical technology In: Інноваційні трансформації в сучасній освіті: виклики, реалії, стратегії (Open Forum-ITME-CRS-2019): :збірник матеріалів Першого Всеукраїнського відкритого науково-практичного форуму (Київ–Одеса, 10-13 жовтня 2019 року) Екологія, м. Одеса, Україна, pp. 62-64. ISBN 978-617-7046-92-8