Командоутворення як продуктивна педагогічна технологія
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/719521/
|
|
Title |
Командоутворення як продуктивна педагогічна технологія
Team-building as a productive pedagogical technology |
|
Creator |
Баніт, Ольга Василівна
|
|
Subject |
37.09 Organization of instruction
374 Education and training out of school. Further education |
|
Description |
Автор розглядає командоутворення як педагогічну технологію на трьох рівнях: на рівні особистості (уявлення про команду та її характеристики, ролі кожного члена в командній взаємодії); на рівні групи (команди та особливостей її функціонування); на рівні організації (результативності діяльності команди для організації в цілому). Автор класифікує різні форми й методи активного навчання командо у три групи: командні ігри, ексклюзивні ігри та спортивно-розважальні ігри.
The author considers team building as a pedagogical technology at three levels: at the level of personality (the idea of the team and its characteristics, the role of each member in team interaction); at the level of the group (team and features of its functioning); at the organization level (team performance for the organization as a whole). The author classifies different forms and methods of active team training into three groups: team games, exclusive games and sports and entertaining games. |
|
Publisher |
Екологія
|
|
Date |
2019
|
|
Type |
Book Section
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/719521/1/%D0%91%D0%B0%D0%BD%D1%96%D1%82_%D1%82%D0%B5%D0%B7%D0%B8-2019.pdf
- Баніт, Ольга Василівна (orcid.org/0000-0001-9002-6439 <http://orcid.org/0000-0001-9002-6439>) (2019) Team-building as a productive pedagogical technology In: Інноваційні трансформації в сучасній освіті: виклики, реалії, стратегії (Open Forum-ITME-CRS-2019): :збірник матеріалів Першого Всеукраїнського відкритого науково-практичного форуму (Київ–Одеса, 10-13 жовтня 2019 року) Екологія, м. Одеса, Україна, pp. 62-64. ISBN 978-617-7046-92-8 |
|