Record Details

Результативність упровадження системи компететнісно орієнтованих завдань у процесі вивчення величин молодшими школярами

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/719274/
 
Title Результативність упровадження системи компететнісно орієнтованих завдань у процесі вивчення величин молодшими школярами
The efficiency of the implementing of competency-oriented problems into the study of measures in primary school
 
Creator Листопад, Наталія Петрівна
 
Subject 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
373 Kinds of school providing general education
 
Description У тезах зазначено, що упроваджена у навчальний процес система завдань є ефективним інструментом формування вимірювальних умінь, вмінь застосовувати знання про величини, набуті на уроках математики, для розв’язання завдань з інших освітніх галузей (технологічної, мистецької, інформатичної, фізкультурної).
This article shows that the system of problems implemented into the process of study is an effective instruments designed to build the capacity to measure and to apply the knowledge about measurements acquired during the course of the mathematics to other fields of studies (technology, arts, informatics, and sport).
 
Publisher Педагогічна думка
 
Date 2019
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/719274/1/%D0%A2%D0%B5%D0%B7%D0%B8_%D0%9B%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%BE%D0%BF%D0%B0%D0%B4_%D0%9F%D0%BE%D0%BB%D1%82%D0%B0%D0%B2%D0%B0.pdf
- Листопад, Наталія Петрівна (orcid.org/0000-0002-2922-8450 <http://orcid.org/0000-0002-2922-8450>) (2019) The efficiency of the implementing of competency-oriented problems into the study of measures in primary school In: Інноваційні рішення у початковій школі: досвід впровадження концепції НУШ //матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. (Полтава, 27-28 листопада 2019 р.) Педагогічна думка, м. Полтава, Україна, pp. 63-65. ISBN 978-966-644-518-9