Record Details

Роль підручника читання у розвитку особистості школяра

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/719422/
http://kdpo.kpnu.edu.ua/2019/10/26/iii-vseukrainska-naukovo-praktychna-konferentsiia-vid-tvorchoho-pedahoha-do-tvorchoi-dytyny-harmoniia-partnerskoi-vzaiemodii/
 
Title Роль підручника читання у розвитку особистості школяра
The role of reading textbook in the development of the student's personality
 
Creator Богданець-Білоскаленко, Наталія
 
Subject 37.02 General questions of didactics and method
373 Kinds of school providing general education
82 Literature
 
Description На сучасному етапі модернізації початкової школи зміни торкаються і підручникотворення, адже це є важливий засіб в освітньому процесі. Так, відповідно до нового Державного стандарту початкової, нових Типових навчальних програм створюються підручники нового покоління як інтегровані, так і за окремими предметами. Саме вони відповідають освітній ситуації в державі: розроблена нормативна база, запроваджено державний стандарт освіти, пріоритетним визнана модель «освіта для життя», тобто застосування знань і умінь у житті, розвиток критичного мислення школярів тощо.
At the present stage of modernization of elementary school, changes are being made to textbooks, as it is an important tool in the educational process. Thus, in accordance with the new State Standard for Primary, New Model Curricula, new generation textbooks are being created, both integrated and in separate subjects. They correspond to the educational situation in the country: a regulatory framework has been developed, the state standard of education has been introduced, the model “education for life”, ie the application of knowledge and skills in life, the development of critical thinking of students, etc., have been recognized as a priority.
 
Publisher Центр учбової літератури
 
Date 2019
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/719422/1/%D0%92%D1%96%D0%B4_%D1%82%D0%B2%D0%BE%D1%80%D1%87%D0%BE%D0%B3%D0%BE_%D0%BF%D0%B5%D0%B4%D0%B0%D0%B3%D0%BE%D0%B3%D0%B0_%D0%97%D0%B1i%D1%80%D0%BD%D0%B8%D0%BA_%D0%9A%D0%B0%D0%BC%D1%8F%D0%BD%D0%B5%D1%86%D1%8C_%D0%9F%D0%BE%D0%B4%D1%96%D0%BB%D1%8C%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B8%D0%B9_2019_%D0%92%D0%A1%D0%95_%D0%905-%D1%81%D1%82%D0%BE%D1%80%D1%96%D0%BD%D0%BA%D0%B8-25-28.pdf
- Богданець-Білоскаленко, Наталія (orcid.org/0000-0001-6793-8018 <http://orcid.org/0000-0001-6793-8018>) (2019) The role of reading textbook in the development of the student's personality In: Від творчого педагога до творчої дитини: гармонія партнерської взаємодіЇ (23-24 жовтня 2019 року, м. Кам’янець-Подільський) Центр учбової літератури, м. Київ, Україна, pp. 25-28. ISBN 978-611-01-1688-6