Record Details

Самостійність особистості студента як системотворчий чинник становлення його суб’єктності в процесі навчання професії вчителя

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/719336/
 
Title Самостійність особистості студента як системотворчий чинник становлення його суб’єктності в процесі навчання професії вчителя
The autonomy of the individual student as sistematic factor of formation of the subjectivity in the process of learning the profession of a teacher
 
Creator Бондар, В.І.
 
Subject 1 Philosophy. Psychology
378 Higher education. Universities. Academic study
 
Description У публікації здійснено логічний аналіз співвідношення й системотворчої функції категорій "активність", "самостійність", "творчість" у формуванні суб’єктності особистості на різних вікових етапах її становлення і розвитку. В центрі уваги автора знаходився пошук сукупних суб’єктних якостей молодих людей, які можуть в певній мірі відповідати вимогам обраної ними майбутньої професії. Розкрито як суб’єктно-діяльнісний підхід до підготовки й формування суб’єктності сучасного вчителя дав можливість відкрити нові перспективи розуміння феноменів "активність – самостійність – креативність" як внутрішніх умов-чинників успішності його професійної діяльності. Саме високий рівень самостійності людини забезпечує високі показники її організованості, відповідальності за власну поведінку, результати навчання і праці, саморегуляції діяльності й працездатності з її вольовими, когнітивними, самостійними компонентами суб’єктності у структурі самостійності в освітньому, соціальному й науковому пізнанні.
 
Publisher НПУ ім. М. П. Драгоманова
 
Date 2017
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/719336/1/Bondar_5-50.pdf
- Бондар, В.І. (2017) The autonomy of the individual student as sistematic factor of formation of the subjectivity in the process of learning the profession of a teacher Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія : Психологічні науки, 5(50) (12). pp. 125-131. ISSN 2412-9968