Самостійність особистості студента як системотворчий чинник становлення його суб’єктності в процесі навчання професії вчителя
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/719336/
|
|
Title |
Самостійність особистості студента як системотворчий чинник становлення його суб’єктності в процесі навчання професії вчителя
The autonomy of the individual student as sistematic factor of formation of the subjectivity in the process of learning the profession of a teacher |
|
Creator |
Бондар, В.І.
|
|
Subject |
1 Philosophy. Psychology
378 Higher education. Universities. Academic study |
|
Description |
У публікації здійснено логічний аналіз співвідношення й системотворчої функції категорій "активність", "самостійність", "творчість" у формуванні суб’єктності особистості на різних вікових етапах її становлення і розвитку. В центрі уваги автора знаходився пошук сукупних суб’єктних якостей молодих людей, які можуть в певній мірі відповідати вимогам обраної ними майбутньої професії. Розкрито як суб’єктно-діяльнісний підхід до підготовки й формування суб’єктності сучасного вчителя дав можливість відкрити нові перспективи розуміння феноменів "активність – самостійність – креативність" як внутрішніх умов-чинників успішності його професійної діяльності. Саме високий рівень самостійності людини забезпечує високі показники її організованості, відповідальності за власну поведінку, результати навчання і праці, саморегуляції діяльності й працездатності з її вольовими, когнітивними, самостійними компонентами суб’єктності у структурі самостійності в освітньому, соціальному й науковому пізнанні.
|
|
Publisher |
НПУ ім. М. П. Драгоманова
|
|
Date |
2017
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/719336/1/Bondar_5-50.pdf
- Бондар, В.І. (2017) The autonomy of the individual student as sistematic factor of formation of the subjectivity in the process of learning the profession of a teacher Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія : Психологічні науки, 5(50) (12). pp. 125-131. ISSN 2412-9968 |
|