Record Details

Становлення сучасної методики навчання педагогіки як науки та навчальної дисципліни у вищих педагогічних навчальних закладах

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/719334/
 
Title Становлення сучасної методики навчання педагогіки як науки та навчальної дисципліни у вищих педагогічних навчальних закладах
The development of modern methods of teaching pedagogy as a science and academic discipline
 
Creator Бондар, В.І.
Коханко, О.Г.
 
Subject 37.02 General questions of didactics and method
378 Higher education. Universities. Academic study
 
Description У статті розкриті концептуальні передумови розроблення сучасної методики навчання педагогіки, яка введена у навчальні плани бакалаврської підготовки фахівців з галузі “Освіта”, а також магістерської – для вищої школи з двох напрямів: академічного й наукового в галузі педагогічної освіти (викладач педагогіки у ВПНЗ). Виділені основні етапи становлення методики навчання педагогіки, історично пов’язані з розвитком навчальних закладів, студенти яких вивчають педагогіку, передбачену навчальними планами, а окремі готуються до її викладання (магістр педагогічної освіти, викладач педагогіки у ВНЗ). Обґрунтована доцільність віднести методику навчання педагогіки до окремої галузі педагогічної науки за спеціальністю “Теорія і методика професійної освіти”, яка має свій предмет дослідження, специфічні функції в системі педагогічних наук, багатофазову структуру змісту та інші теоретичні й методологічні атрибути.
In the article the conceptual background of the development of modern methods of teaching pedagogy, which was introduced into the curriculum of undergraduate training of specialists in the industry “Education”, and also master – for high schools from two directions: academic and research in the field of pedagogical education (teacher of pedagogy in ITUS). The basic stages of formation of methods of teaching pedagogy, historically linked with the development of educational institutions where the students study pedagogy, prescribed curricula, and some are preparing to teach (master of pedagogical education, teacher of pedagogy at the University). The expediency attributed to the teaching methodology of pedagogy in a separate branch of pedagogical science, specialty “Theory and methodology of professional education”, which is a subject of study, specific functions in the system of pedagogical Sciences, bhatiasevi the structure of the content and other theoretical and methodological attributes.
 
Publisher НПУ імені М. П. Драгоманова
 
Date 2016
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/719334/1/Kohanko.pdf
- Бондар, В.І. and Коханко, О.Г. (2016) The development of modern methods of teaching pedagogy as a science and academic discipline Наукові записки. Серія : Педагогічні науки (129). pp. 5-19. ISSN 2310-371X