Record Details

Учитель, вчений, організатор спеціальної освіти, громадянин (до сторіччя від дня народження І. Г. Єременка)

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/719331/
https://fkpp.npu.edu.ua/nch19kpsp/arkhiv/148-naukovyi-chasopys-npu-imeni-m-p-drahomanova-seriia-19-korektsiina-pedahohika-ta-spetsialna-psykholohiia-zbirnyk-naukovykh-prats-31/2156-bondar-v-i-synov-v-m-uchytel-vchenyi-orhanizator-haluzi-spetsialnoi-osvity-hromadianyn-do-storichchia-vid-dnia-narodzhennia-i-h-yeremenka
 
Title Учитель, вчений, організатор спеціальної освіти, громадянин (до сторіччя від дня народження І. Г. Єременка)
Teacher, scientist, organizer of special education, citizen (to the centenary of the birth of I.G. Eremenko)
 
Creator Бондар, В.І.
Синьов, В.М.
 
Subject 376 Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools
93/94 History
 
Description Стаття присвячена 100-річчю від дня народження видатного вченого-дефектолога, доктора педагогічних наук, професора І. Г. Єременка. У статті висвітлюються теоретично обґрунтовані положення про зміст, принципи методи й форми навчання, виховання і підготовки розумово відсталих учнів до самостійного життя і праці. Розкриваються погляди вченого на концепцію освіти дітей з відхиленнями розумового розвитку, специфіку процесу навчання у допоміжній школі. Висвітлюються теоретично обґрунтовані й перевірені практикою ідеї диференційованого підходу до організації навчальної діяльності учнів з позиції їх співзвучності завданням, що постали перед сучасною спеціальною освітою як першорядні. Наголошується на індивідуальному підході до кожного учня.
The article is dedicated to the 100th anniversary of the birth of the outstanding scientist-defectologist, Doctor of Pedagogical Sciences, Professor IG Eremenko. The article covers theoretically grounded provisions on the content, principles of methods and forms of teaching, education and preparation of mentally retarded students for independent life and work. The views of the scientist on the concept of education of children with intellectual disabilities, the specifics of the learning process in auxiliary school are revealed. The ideas of the differentiated approach to the organization of students' educational activity from the point of view of their conformity with the tasks that are faced with modern special education as paramount are highlighted. Emphasized on the individual approach to each student.
 
Publisher НПУ ім. М. П. Драгоманова
 
Date 2016
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/719331/1/Bondar_Synov.pdf
- Бондар, В.І. and Синьов, В.М. (2016) Teacher, scientist, organizer of special education, citizen (to the centenary of the birth of I.G. Eremenko) Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія: Корекційна педагогіка та спеціальна психологія, 31 (19). pp. 35-40.