Record Details

Формування предметної біологічної і ключових компетентностей засобами курсу за вибором «Моделювання в біології, 10 – 11 класи»

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/719227/
http://undip.org.ua/news/library/zbirniki_detail.php?ID=9543
 
Title Формування предметної біологічної і ключових компетентностей засобами курсу за вибором «Моделювання в біології, 10 – 11 класи»
Formation of subject biological and key competences by means of the optional course "Modeling in Biology, grades 10 - 11"
 
Creator Козленко, О. Г.
 
Subject 373 Kinds of school providing general education
 
Description Курс за вибором «Моделювання в біології. 10-11 класи» призначений для організації позакласної роботи учнів 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів. Курс орієнтований на розвиток вміння учнів працювати з моделями різних типів і переносити набутий досвід на інші види діяльності (інші теми курсу біології, інші предмети, використання в повсякденному житті та у навчанні продовж життя).
The optional course "Modeling in Biology, grades 10 - 11" is intended for the organization of extracurricular work of students of 10-11 grades of secondary schools. The course focuses on developing students' ability to work with models of different types and transfer experience gained to other activities (other topics in the biology course, other subjects, use in everyday life and in life-long learning).
 
Publisher Педагогічна думка
 
Contributor Топузов, Олег Михайлович
Головко, Микола Васильович
Засєкіна, Тетяна Миколаївна
 
Date 2019
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/719227/1/anotoaini-156-157%20%282%29.pdf
- Козленко, О. Г. (orcid.org/0000-0003-3271-9231 <http://orcid.org/0000-0003-3271-9231>) (2019) Formation of subject biological and key competences by means of the optional course "Modeling in Biology, grades 10 - 11" In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки НАПН України за 2019 рік Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 155-156. ISBN 978-966-644-524-0