Геронтопсихологія навчання особистості похилого віку
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/718915/
|
|
Title |
Геронтопсихологія навчання особистості похилого віку
Gerontological psychology of elderly education |
|
Creator |
Помиткін, Едуард Олександрович
Рибалка, В.В. |
|
Subject |
1 Philosophy. Psychology
|
|
Description |
У посібнику висвітлюються теоретичні, методологічні та інноваційні засади геронтопсихологічного навчання як складової психологічного супроводу життя особистості похилого віку, спеціальні засоби оптимізації її життєдіяльності, серед яких виділяються науково обгрунтована геронтопсихологічна просвіта у вигляді спеціальної базової розвивальної доповіді, тренінг оптимізму та оптимізації життєдіяльності для дорослих, навчальний план духовного та геронтопсихологічного навчання, що має на меті покращення їх здоров’я та збільшення тривалості життя. Призначено для психологів і педагогів, учнівської молоді навчальних закладів та слухачів системи освіти дорослих, всіх, хто бажає жити довго, гармонійно, зберігаючи здоров’я та працездатність.
The manual theoretical, methodological and innovative principles of geronto-psychological education as a constituent of psychological accompaniment of elderly personality’s life, special facilities to optimize its vital functions. We could distinguish among them the scientifically reasonable geronto- psychological education in following forms: special basic developing lecture, training of optimism and vital functions optimization for adults, curriculum of spiritual and geronto-psychological education, that aims to improve their health and increase a life-span. The manual is for psychologists and teachers, students, listeners of the adult education system, and to everyone, who wishes to live long, harmoniously, keeping a health and productivity. |
|
Publisher |
Талком
|
|
Date |
2020
|
|
Type |
Book
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/718915/1/%D0%9F%D0%9E%D0%9C%D0%98%D0%A2%D0%9A%D0%86%D0%9D%20%D1%96%20%D0%A0%D0%98%D0%91%D0%90%D0%9B%D0%9A%D0%90%20%D0%93%D0%B5%D1%80%D0%BE%D0%BD%D1%82%D0%BE%D0%BF%D1%81%D0%B8%D1%85%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B3%D1%96%D1%8F%20%D0%BD%D0%B0%D0%B2%D1%87%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F%20%D0%BE%D1%81%D0%BE%D0%B1%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%BE%D1%81%D1%82%D1%96%20%D0%BF%D0%BE%D1%85%D0%B8%D0%BB%D0%BE%D0%B3%D0%BE%20%D0%B2%D1%96%D0%BA%D1%83%20%D0%9F%D0%BE%D1%81%D1%96%D0%B1%D0%BD%D0%B8%D0%BA%20_2020.pdf
Помиткін, Едуард Олександрович (orcid.org/0000-0001-8416-7067 <http://orcid.org/0000-0001-8416-7067>) and Рибалка, В.В. (orcid.org/0000-0002-8279-7468 <http://orcid.org/0000-0002-8279-7468>) (2020) Gerontological psychology of elderly education . Талком, м. Київ, Україна. ISBN 978-617-7832-40-8 |
|