Record Details

Сучасний стан використання та добору відеокомунікаційного обладнання при проведенні наукових досліджень та навчальної діяльності

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/718937/
https://lib.iitta.gov.ua/718530/
 
Title Сучасний стан використання та добору відеокомунікаційного обладнання при проведенні наукових досліджень та навчальної діяльності
The current state of use and selection of video communication equipment in the research and educational activities
 
Creator Ткаченко, В.А.
 
Subject 001.32 Learned, scientific societies. Academies
001.9 Dissemination of ideas
004.9 ІКТ ( Application-oriented computer-based techniques )
 
Description Науковцям та працівникам освітніх організацій, що планують використання відеокомунікаційних технологій у своїй діяльності, слід чітко визначити які саме завдання повинно вирішувати відеотрансляційне обладнання, та яке саме обладнання зможе ці питання вирішити. Для вирішення простих завдань, не критичних до якості зображення, з метою ознайомлення з технологіями відеозв'язку та проведення персональних відеоконференцій, цілком досить використання веб-камери чи вбудованої камери мобільного телефону. Але, якщо поставлено завдання проведення групової відеоконференції, проведення відео-доповіді, створення навчального матеріалу та інше, тоді слід використовувати відеокамери з нормальним об'єктивом. Попри складнощі технічної реалізації такого варіанту відеотрансляційного обладнання, комплекс є універсальним і може виконувати великий спектр завдань від персональних відеоконференцій до трансляцій, що не поступляться у якості телевізійним. Також такий комплекс є легко масштабованим та згодом є можливість перетворити його у телевізійну студію.
Використання інформаційно-комунікаційних технологій відкриває багато можливостей та перспектив в підвищенні якості освіти, розширюючи технології навчального процесу та способи інформування і викладання, особливо у сфері дистанційного навчання, забезпечуючи доступність, мобільність та комунікабельність педагогів та наукових працівників з цільовою аудиторією.
Scientists and employees of educational organizations planning to use video-communication technologies in their activities should clearly identify the specific tasks that video-broadcasting equipment should address, and what kind of equipment can address these issues. Using simple webcam or built-in mobile phone camera is enough to solve simple, non-critical image quality tasks to familiarize yourself with video technology and personal video conferencing. But if you are tasked with holding a group video conference, conducting a video report, creating training material, and more, then you should use a camcorder with a normal lens. Despite the complexity of the technical implementation of such a variant of video broadcasting equipment, the complex is versatile and can perform a wide range of tasks from personal videoconferences to broadcasts that will not be broadcast as television. Also, this complex is easily scalable and subsequently has the potential to be transformed into a television studio.
The use of information and communication technologies opens many opportunities and prospects for improving the quality of education, expanding educational process technologies and ways of informing and teaching, especially in the field of distance learning, ensuring the accessibility, mobility and communication of teachers and researchers with the target audience.
 
Publisher Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України
 
Date 2019
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/718937/1/Tkachenko%20V.pdf
- Ткаченко, В.А. (orcid.org/0000-0003-4028-4522 <http://orcid.org/0000-0003-4028-4522>) (2019) The current state of use and selection of video communication equipment in the research and educational activities In: Збірник матеріалів VІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих учених «Наукова молодь-2019» Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України, м. Київ, Україна, pp. 53-55.