Record Details

Продуктивність групового дистанційного навчання у віртуальному просторі

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/718822/
http://appsychology.org.ua/index.php/ua/arkhiv-vydannia/tom-8/vipusk-10-2019-t8-u
 
Title Продуктивність групового дистанційного навчання у віртуальному просторі
Productivity of distant group education in virtual space
 
Creator Назар, Максим Миколайович
 
Subject 1 Philosophy. Psychology
 
Description Метою дослідження є виявлення складових продуктивного дистанційного навчального курсу, що здійснюється у мережі Інтернет на основі застосування сучасних інфокомунікативних і мультимедійних технологій. В процесі дослідження виявлені та описані базові компоненти продуктивних групових дистанційних навчальних курсів. Одним из ключових компонентів продуктивних дистанційних навчальних курсів є віртуальний освітній простір (або віртуальне освітнє середовище) – нова комплексна навчальна технологія, що є спеціально створеним інформаційним простом мережі Інтернет для здійснення різних форм дистанційного навчання, які ґрунтуються на принципах активності, ініціативності та суб’єктності тих, хто навчається. Серед представників наявної вибірки учасників інтернет-тренінгу з комунікативної компетентності та успішного спілкування відзначається наявність значимих змін у суб'єктній активності та комунікативній компетентності між початком навчання у дистанційному навчальному курсі та після його завершення. Дистанційні навчальні курси мають величезний психолого-педагогічний потенціал, будучи одним із засобів, що перетворюють навчання та освіту на активний, свідомий, особистісний, творчий процес.
Research purpose is an exposure of productive distant educational course constituents in Internet on the basis of modern info-communicative and multimedia technologies application. During the process of research found out and described base components of the productive group distant educational courses. One is the key components of productive distant educational courses is virtual educational space (or virtual educational environment). It´s a new complex educational technology, specially created as informative space of Internet for different forms of distant education based on principles of activity, initiativeness and subjectness of education participants. Presence of meaningful changes in subject activity and communicative competence is marked between beginning of education in distant educational course and after itś completion among the representatives of present selection of communicative competence and successful communication internet training participants. Distant educational courses have enormous psychological and pedagogical potentials, being one of facilities for converting learning and education on an active, conscious, personal, creative process.
 
Publisher Ін-т психології ім. Г.С. Костюка НАПН України
 
Date 2019
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/718822/1/%D0%A1%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F.pdf
- Назар, Максим Миколайович (orcid.org/0000-0002-9104-2585 <http://orcid.org/0000-0002-9104-2585>) (2019) Productivity of distant group education in virtual space Актуальні проблеми психології, 10 (8). pp. 228-242. ISSN 2072-4772