Алгоритм діяльності асистента вчителя в процесі опанування знань з природничої освітньої галузі дітьми з особливими освітніми потребами
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/718803/
|
|
Title |
Алгоритм діяльності асистента вчителя в процесі опанування знань з природничої освітньої галузі дітьми з особливими освітніми потребами
Algorithm of teacher's assistant activity in the process of mastering knowledge in the natural educational field for children with special educational needs |
|
Creator |
Лапін, А. В.
|
|
Subject |
37.09 Organization of instruction
376 Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools 376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями. |
|
Description |
У статті йдеться про залучення дитини з особливими освітніми потребами до соціального життя класу, школи тощо та ролі асистента вчителя в організації її соціального життя. The article deals with the involvement of a child with special educational needs in the social life of a class, school, etc. and the role of assistant teacher in organizing her social life. — |
|
Publisher |
ДДПУ
|
|
Date |
2019
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/718803/1/%D0%90%D0%BB%D0%B3%D0%BE%D1%80%D0%B8%D1%82%D0%BC%20%D0%B4%D1%96%D1%8F%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%BE%D1%81%D1%82%D1%96%20%D0%B0%D1%81%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B5%D0%BD%D1%82%D0%B0%20%D0%B2%D1%87%D0%B8%D1%82%D0%B5%D0%BB%D1%8F%20%D0%B2%20%D0%BF%D1%80%D0%BE%D1%86%D0%B5%D1%81%D1%96%20%D0%BE%D0%BF%D0%B0%D0%BD%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F%20%D0%B7%D0%BD%D0%B0%D0%BD%D1%8C%20%D0%B7%20%D0%BF%D1%80%D0%B8%D1%80%D0%BE%D0%B4%D0%BD%D0%B8%D1%87%D0%BE%D1%97%20%D0%BE%D1%81%D0%B2%D1%96%D1%82%D0%BD%D1%8C%D0%BE%D1%97%20%D0%B3%D0%B0%D0%BB%D1%83%D0%B7%D1%96.pdf
- Лапін, А. В. (orcid.org/0000-0003-1717-7892 <http://orcid.org/0000-0003-1717-7892>) (2019) Algorithm of teacher's assistant activity in the process of mastering knowledge in the natural educational field for children with special educational needs Теоретичне і методичне забезпечення навчання та виховання осіб із особливими освітніми потребами (9). pp. 134-138. |
|