Record Details

Формування діагностико-прогностичної компетентності магістра спеціальної освіти

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/718641/
 
Title Формування діагностико-прогностичної компетентності магістра спеціальної освіти
Formation of diagnostic and prognostic competence of the Master of Special Education
 
Creator Гладуш, В. А.
Шилонова, В.
Кляйн, В.
 
Subject 37.01 Fundamentals of education. Theory. Policy etc.
378 Higher education. Universities. Academic study
 
Description В статті висвітлено одну із актуальних проблем підготовки фахівців другого рівня вищої освіти «магістр» спеціальної освіти. Сучасний стан реформування всіх ланок освіти в Україні привносить високі вимоги до педагогічних працівників закладів освіти. Особливо це значимо на етапі упровадження інтеграційних процесів та включення дітей з особливими освітніми потребами до загально-масового освітнього середовища. Освітні заклади (вищі, середні, дошкільні) проводять заходи щодо задоволення сучасних потреб суспільства, але невідкладною проблемою є дефіцит молодих та неупереджених педагогічних кадрів, озброєних не тільки фундаментальними й новітніми знаннями, передовими методичними напрацюваннями, а й необхідними як життєвими так і професійними компетентностями. Саме вміння працювати з сучасними дітьми різних категорій, в нестандартних умовах (інтеграція, інклюзія) приведе до очікуваних результатів. Спектр професійних компетентностей сучасного спеціального педагога досить широкий, утім, особливу важливість відіграє саме діагностико-прогностична компетентність. Формування цієї компетентності на етапі оволодіння магістерською програмою вищого навчального закладу забезпечить високий рівень впевненості випускника у власних силах щодо виконання функціональних обов’язків.
The article deals with one of the topical problems of training the specialists of the second level of higher education "Master" of special education. The current state of reform of all educational units in Ukraine imposes high demands on pedagogical staff of educational institutions. This is especially important at the stage of implementation of integration processes and inclusion of children with special educational needs in the general education environment. Educational institutions (higher, secondary, pre-school) carry out measures to meet the contemporary needs of society, but an urgent problem is the shortage of young and impartial teaching staff, armed not only with basic and advanced knowledge, advanced methodological work, but also necessary and competent as well as necessary. It is the ability to work with modern children of different categories, in non-standard conditions (integration, inclusion) will lead to the expected results. The range of professional competences of the modern special educator is quite wide, however, the diagnostic and prognostic competence is of particular importance. The formation of this competence at the stage of mastering a master's degree program of higher education will provide a high degree of self-confidence of the graduate in the fulfillment of functional duties.
 
Publisher ДУ "Український інститут стратегічних досліджень" МОЗ України
 
Date 2019
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/718641/1/%D0%93%D0%BB%D0%B0%D0%B4%D1%83%D1%88_%D0%A3%D0%B6%D0%B3%D0%BE%D1%80%D0%BE%D0%B4_2.pdf
- Гладуш, В. А., Шилонова, В. and Кляйн, В. (2019) Formation of diagnostic and prognostic competence of the Master of Special Education Науково-практичний журнал "Україна. Здоров'я нації", 2 (55). ISSN 2070-6594