Record Details

Управління закладами освіти: соціально-професійний розвиток учнів та студентів

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/718686/
 
Title Управління закладами освіти: соціально-професійний розвиток учнів та студентів
Management of educational institutions: social and professional development of students
 
Creator Піддячий, Микола Іванович
 
Subject 373 Kinds of school providing general education
378 Higher education. Universities. Academic study
 
Description Протягом останніх років підготовки до праці увага акцентувалася у бік когнітивної (знаннєвої) підготовки ігноруючи операційно-технологічну (діяльнісну) складову психологічної сфери, що спричинило культ отримання знань без умілого застосування на практиці. Як наслідок такої організації підготовки до життя та праці – зниження вироблення соціально значущого продукту праці.
Запропонована розробка спрямована на утвердження пріоритету чинників, спрямованих на гармонізацію психологічної сфери особистості, у процесі її становлення на вікових етапах, та означенні сутності підготовки до праці у суспільному вимірі. При цьому ми рекомендуємо спиратися на розуміння сутності складників багаторівневої системи підготовки до праці поданих у вигляді: природа і сутність людини; гуманітарна безпека; особистість; праця; ринок праці; громадянське
суспільство; освітні моделі й системи; продуктивні сили; учитель; свідомість, єднання та патріотизм; психологічний досвід; розвиток, зростання, дозрівання; компетентності; соціально-професійний розвиток особистості.
Recently, attention has been focused on cognitive (knowledge) preparation ignoring the operational
and technological (activity) component of the psychological sphere, which resulted in the tendency of gaining knowledge without the skilful implementing in practice. As a consequence of such organization of
preparation for life and work, production of socially significant work product has been decreased.
The paper is aimed at establishing the priority of factors directed at harmonizing the psychological sphere of personality, in the process of its formation at age-related stages, and the definition of the essence of preparation for labour in the public dimension. At the same time we recommend to build on understanding the essence of the components of a multilevel system of preparation for labour submitted in the form: nature and essence of man; humanitarian security; personality; labour; labour market; civil society; educational models and systems; productive forces; teacher’s consciousness, unity and patriotism; psychological experience; development, growth, maturation; competences; socio-professional development of personality.
 
Publisher ФОП Гордієнко Є. І.
 
Date 2019
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/718686/1/%D0%A2%D0%B5%D0%B7%D0%B813-%D0%9F%D1%96%D0%B4%D0%B4%D1%8F%D1%87%D0%B8%D0%B9%D0%9C%D0%86_%D0%A7%D0%B5%D1%80%D0%BA%D0%B0%D1%81%D0%B8-2019.pdf
- Піддячий, Микола Іванович (orcid.org/0000-0001-6571-1450 <http://orcid.org/0000-0001-6571-1450>) (2019) Management of educational institutions: social and professional development of students In: Професійна успішність педагогічного працівника як основа менеджменту якості освітнього процесу: Збірник матеріалів четвертих всеукраїнських педагогічних читань присвячених 80-річчю з дня народження Лідії Кондрашової ФОП Гордієнко Є. І., м. Черкаси, Україна, pp. 293-298.