Record Details

Аналіз причин зміни професії як типоутворюючих маркерів суб’єктивної моделі саморозвитку випускників вишів

Zhytomyr State University Library

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/30151/
 
Title Аналіз причин зміни професії як типоутворюючих маркерів суб’єктивної моделі саморозвитку випускників вишів
 
Creator Тичина, І. М.
 
Subject BF Psychology
 
Description Причини зміни професії аналізуються як маркери, що відображають тип суб’єктивної моделі саморозвитку випускників вишів. Збір інформації про професійні плани та усвідомлювані причини зміни професії здійснюється за допомогою бесіди. Виокремлено окремі групи причин зміни професії залежно від співвідношення творчих та адаптаційних ресурсів розвитку особистості у професійній діяльності та інших сферах життя.
Моделі саморозвитку у процесі професійної переорієнтації визначаються на основі аналізу особливостей поєднання причин зміни професії. Показано, що для випускників з досвідом роботи характерні такі моделі: адаптивна особистісно-професійна модель, творча професійно-центрована модель, адаптивна професійно-центрована модель, творчо-адаптивна професійно-центрована модель, варіативна модель. Для випускників, які не мають професійного досвіду, властиві такі моделі саморозвитку у процесі зміни професії: адаптивна особистісно-професійна модель, адаптивна професійно-центрована модель, творчо-адаптивна позапрофесійна модель.
 
Date 2015
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/30151/1/%D0%A2%D0%B8%D1%87%D0%B8%D0%BD%D0%B0_2015%20%D0%86%D0%BD%D1%81%D1%82%D0%B8%D1%82%D1%83%D1%82%20%D1%80%D0%BE%D0%B7%D0%B2%D0%B8%D1%82%D0%BA%D1%83%20%D0%B4%D0%B8%D1%82%D0%B8%D0%BD%D0%B8.pdf
Тичина, І. М. (2015) Аналіз причин зміни професії як типоутворюючих маркерів суб’єктивної моделі саморозвитку випускників вишів. Вісник Інституту розвитку дитини. (38). pp. 158-164.