Інтеграція методів, як засіб оптимізації формування англомовної компетентності у читанні учнів початкової школи
Zhytomyr State University Library
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/30111/
|
|
Title |
Інтеграція методів, як засіб оптимізації формування англомовної компетентності у читанні учнів початкової школи
|
|
Creator |
Михайлова, О. С.
Гуманкова, О. С. |
|
Subject |
L Education (General)
LB Theory and practice of education LB1501 Primary Education |
|
Description |
Євроінтеграція української держави детермінує компетентнісний вектор розвитку її освітнього простору. Такий напрям розвитку віддзеркалено в провідних освітніх документах країни, зокрема у Концепції Нової Української школи. У зазначеному документі чітко окреслено перелік ключових компетентностей, якими мають оволодіти учні в процесі набуття шкільної освіти.
|
|
Publisher |
О.О. Євенок
|
|
Date |
2019
|
|
Type |
Book Section
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
ukraine |
|
Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/30111/1/%D0%BC%D0%BE%D0%BD%D0%BE%D0%B3%D1%80%D0%B0%D1%84i%D1%8F_%D0%B3%D1%83%D0%BC%D0%B0%D0%BD%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D0%B0_%D0%BC%D0%B8%D1%85%D0%B0%D0%B9%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D0%B0_2019.pdf
Михайлова, О. С. and Гуманкова, О. С. (2019) Інтеграція методів, як засіб оптимізації формування англомовної компетентності у читанні учнів початкової школи. In: Система підготовки майбутніх фахівців у контексті становлення Нової української школи: монографія / за заг. редакцією В.Є. Литньова, Н.Є. Колексник, Т.В. Завязун. О.О. Євенок, Житомир, pp. 172-188. |
|