Системно-цільовий аспект холістичної парадигми освіти
Zhytomyr State University Library
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/30016/
|
|
Title |
Системно-цільовий аспект холістичної парадигми освіти
|
|
Creator |
Вознюк, О. В.
|
|
Subject |
B Philosophy (General)
L Education (General) |
|
Description |
Еталонною освітньою системою є така система, яка інтегрально-комплексним чином реалізує триєдину мету: формування компетентного фахівця, патріота-громадянина та гармонійної особистості. Таким чином, найбільш повною й довершеною педагогічною моделлю має бути така холістична парадигма, котра забезпечить реалізацію (на теоретико-методологічному та практико-технологічному рівнях) вищезазначених цілей. Це можливо завдяки формуванню в учнівської молоді здатності до творчої діяльності (активності). Отже, творчість постає наріжною інтегральною метою освіти як системи та суспільного інституту.
|
|
Publisher |
ун-т ім. Б. Грінченка
|
|
Date |
2016
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
ukraine |
|
Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/30016/1/Potip_2016_25_3.pdf
Вознюк, О. В. (2016) Системно-цільовий аспект холістичної парадигми освіти. Педагогічна освіта: Теорія і практика. Психологія. Педагогіка (25). pp. 4-10. |
|