Record Details

Характеристика маркетингової логістики в системі управління підприємством

Zhytomyr State University Library

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/29918/
 
Title Характеристика маркетингової логістики в системі управління підприємством
 
Creator Пойта, І. О.
Горик-Чубатюк, М. О.
 
Subject HG Finance
 
Description В статі розглянуто основні аспекти та визначено перспективи розвитку маркетингової логістики. Наведено основні завдання логістичної системи та її місце в комплексі маркетингу . Обґрунтовано та систематизовано понятійний апарат маркетингової логістики. Визначено порівняльну характеристику елементів концепції «7-Р» (price – product – promotion -р1асе – рeople – рrocess – рhysical еvidence», що стали основою функціонування маркетингової логістики. Зазначено, що максимізувати ефект забезпечення конкурентної переваги підприємства на ринку можна лише у результаті інтеграції маркетингу та логістики. Це зумовлено тим, що взаємодія маркетингу, орієнтованого на ринок, і логістики, орієнтованої на потік, створює можливості для підвищення товарної та інформаційної корисності, а також цінності товарів для споживачів.
 
Publisher ЖДУ ім. І. Франка
 
Date 2019
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/29918/1/%D0%9F%D0%BE%D0%B9%D1%82%D0%B0_%D0%93%D0%BE%D1%80%D0%B8%D0%BA-%D0%A7%D1%83%D0%B1%D0%B0%D1%82%D1%8E%D0%BA.pdf
Пойта, І. О. and Горик-Чубатюк, М. О. (2019) Характеристика маркетингової логістики в системі управління підприємством. Економіка. Управління. Інновації (24). pp. 74-87. ISSN 2410-3748