Характеристика маркетингової логістики в системі управління підприємством
Zhytomyr State University Library
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/29918/
|
|
Title |
Характеристика маркетингової логістики в системі управління підприємством
|
|
Creator |
Пойта, І. О.
Горик-Чубатюк, М. О. |
|
Subject |
HG Finance
|
|
Description |
В статі розглянуто основні аспекти та визначено перспективи розвитку маркетингової логістики. Наведено основні завдання логістичної системи та її місце в комплексі маркетингу . Обґрунтовано та систематизовано понятійний апарат маркетингової логістики. Визначено порівняльну характеристику елементів концепції «7-Р» (price – product – promotion -р1асе – рeople – рrocess – рhysical еvidence», що стали основою функціонування маркетингової логістики. Зазначено, що максимізувати ефект забезпечення конкурентної переваги підприємства на ринку можна лише у результаті інтеграції маркетингу та логістики. Це зумовлено тим, що взаємодія маркетингу, орієнтованого на ринок, і логістики, орієнтованої на потік, створює можливості для підвищення товарної та інформаційної корисності, а також цінності товарів для споживачів.
|
|
Publisher |
ЖДУ ім. І. Франка
|
|
Date |
2019
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
ukraine |
|
Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/29918/1/%D0%9F%D0%BE%D0%B9%D1%82%D0%B0_%D0%93%D0%BE%D1%80%D0%B8%D0%BA-%D0%A7%D1%83%D0%B1%D0%B0%D1%82%D1%8E%D0%BA.pdf
Пойта, І. О. and Горик-Чубатюк, М. О. (2019) Характеристика маркетингової логістики в системі управління підприємством. Економіка. Управління. Інновації (24). pp. 74-87. ISSN 2410-3748 |
|