Record Details

Тренінг як форма інтерактивної педагогічної технології та його роль у підготовці вчителя біології та основ здоров'я

Zhytomyr State University Library

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/29775/
 
Title Тренінг як форма інтерактивної педагогічної технології та його роль у підготовці вчителя біології та основ здоров'я
 
Creator Мельниченко, Р. К.
Поліщук, Н. М.
 
Subject LB Theory and practice of education
LB1603 Secondary Education. High schools
 
Description У статті представлено короткий огляд методів інтерактивного навчання, наголошено на ефективності тренінгової форми роботи вчителя біології та основ здоров’я у формуванні компетентностей і життєвих навичок учнів. Проаналізовано мету, структуру, принципи, атрибути навчального тренінгу. Зазначено, що тренінгова форма є ефективною для формування професійних навичок і методичних умінь учителів біології та основ здоров’я. Наведено приклади тематики тренінгів, що застосовуються для формування професійної компетентності вчителя під час навчання у вищій школі та у системі післядипломної педагогічної освіти. Проаналізовано нову навчальну програму з курсу «Біологія і екологія», запропоновано тематику уроків-тренінгів для старшокласників.
 
Publisher ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти».
 
Date 2019
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/29775/1/%D0%9C%D0%B5%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%B8%D1%87%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE%20%D1%82%D1%80%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D0%BD%D0%B3-63-67.pdf
Мельниченко, Р. К. and Поліщук, Н. М. (2019) Тренінг як форма інтерактивної педагогічної технології та його роль у підготовці вчителя біології та основ здоров'я. Збірник наукових праць. Науково-педагогічне видання ПРОБЛЕМИ ОСВІТИ.. pp. 63-67.